Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Millä renkailla pehmein kyyti matkailuautolla?

<< < (5/13) > >>

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.05.2014     kello on 09:25 ---Tällaista väitettä minäkin olen kuullut, mutta väite on aina perustunut kiinalaisiin henkilöautorenkaisi in. Ei siis C vahvistettuisiin renkaisiin, joissa on varmasti paneuduttu kantavuuteen eri tavalla. Goodriden henkilautorenkaissa kin on moitittu vetelyyttä.
Uraisilla teillä menee oman kokemukseni mukaan kiinalaisilla pakurenkailla, kuin juna kiskoilla.
Voipi olla ihan autokohtaista nuo ajo-ominaisuudet. Nämä mun pakut ovat enemmänkin höyhensarjassa vielä.

--- Lainaus päättyy ---
       Ite kuullut nimen omaa c vahvistetusta! ja on jopa punnittu samankokoiset renkaat ja todettu isohko painoero,,,,suosittelen jättämään ostamatta ne kiinalaiset...

Alan:
Tekniikan Maailma tekee vuosittain puolueettomia rengastestejä isolla asiantuntijajoukoll a.

Sellaisen kun lukee saa hyvän kuvan eri rengasmerkkien laatueroista, vaikka koko ei olisikaan ihan sama kuin matkailuautoon tarvitaan. Viesti on ollut vuosikaudet sama pienin poikkeuksin; merkkirenkaisiin voi luottaa.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta -  1.05.2014     kello on 09:32 ---       Ite kuullut nimen omaa c vahvistetusta! ja on jopa punnittu samankokoiset renkaat ja todettu isohko painoero,,,,suosittelen jättämään ostamatta ne kiinalaiset...

--- Lainaus päättyy ---
En minäkään suosittele ostamaan mitään erityistä rengasta...
Itselläni on vain hyvät kokemukset kyseisestä renkaasta. Siksi olen tykästynyt niihin.
Kukin ostakoon mitkä lystää. Kannattanee kuulla etenkin alan ammattilaisten, eli rengaskauppiaiden suosituksia.

aaoulusta:
^¨                                                                                                                                                                                                              Olet täysin oikiassa kukin ostaa minkä ostaa ja tykästyy mihin tykästyy! Minä niin tykkään hankookista....

88k5:

--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.05.2014     kello on 09:44 ---..
Kannattanee kuulla etenkin alan ammattilaisten, eli rengaskauppiaiden suosituksia.

--- Lainaus päättyy ---
Tästä voisi olla hieman toistakin mieltä - milloin se myyjä on teknisessä mielessä mikään osaaja (objektiivisesti)  :-X

Otetaan vaikka kaikkien kokemuksella autokauppias.. tai mikä ala vaan. Omalla alallani yksikin myyjäkaveri sanoi "..myyminen on ihan samaa, vaikka tomaatteja myis - psykologiaa..". Olen hänen kanssa samaa mieltä myyjien tekn. osaamisesta.. Tietää just ne positiiviset asiat myymästään mitkä päämies on suuhun laittanut, ehkä samalla tullut jotain neg. tietoa vihumerkistä..
Aiheeseen; taitaa jokaisen mielestä ne uudet just kaupasta haetut aina hiljaisemmat kuin ne sinne jätetyt, loppuun ajetut, 5-10v vanhat..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View