Tekniikkakeskustelut > Primus
primuksen sähköpatruuna otti ja hajosi.
jude-75:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 29.04.2014 kello on 16:38 ---Luulis, että jotain oli päällä, jos kerran vehje sai sähköä ja savusi. Vastus se tuskin oli, vai oliko vedet pois?
--- Lainaus päättyy ---
Sehän tässä jännä onkin kun mikää ei ollupäällä ja silti se kärähti..mut mulla on sulanu patruunan ohjausreleestä käpälät kiinni,niin lieneekö se ollu syypää tähän kärtsäämiseen..noh,pitää se rele uusia ensin ja sitten kait se on etittävä patruuna,tuskin tuo enää lähtee pelaamaan,oli siinä senverta juhlavat savut..:-D
Knaus-90:
--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 29.04.2014 kello on 17:08 ---Sehän tässä jännä onkin kun mikää ei ollupäällä ja silti se kärähti..mut mulla on sulanu patruunan ohjausreleestä käpälät kiinni,niin lieneekö se ollu syypää tähän kärtsäämiseen..noh,pitää se rele uusia ensin ja sitten kait se on etittävä patruuna,tuskin tuo enää lähtee pelaamaan,oli siinä senverta juhlavat savut..:-D
--- Lainaus päättyy ---
Eihän se sähköpatruuna päälle lähde, jollei sulla ole käsky sielä ohjauspaneelissa
eli nappi alhaalla sähköpuolella, vai jos sieläkin on rele sulanu kiinni.
jude-75:
--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 29.04.2014 kello on 17:22 ---Eihän se sähköpatruuna päälle lähde, jollei sulla ole käsky sielä ohjauspaneelissa
eli nappi alhaalla sähköpuolella, vai jos sieläkin on rele sulanu kiinni.
--- Lainaus päättyy ---
Ei siellä ollu mikää päällä kun töpselin pukkasin seinään..kävi mielessä semmonenki,jos se olikin pistorasia mkä savusi,noh pitää vapun jäläkeen syventyä asiaan,kaasu kuitenki pelaa moitteettomasti.. :)
Rölli:
iha sama kummassa hirttäny rele kiinni ni lähtee lämppäri käyntiin.. ainaha sinne sähköt menee
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 29.04.2014 kello on 17:08 ---Sehän tässä jännä onkin kun mikää ei ollupäällä ja silti se kärähti..mut mulla on sulanu patruunan ohjausreleestä käpälät kiinni,niin lieneekö se ollu syypää tähän kärtsäämiseen..noh,pitää se rele uusia ensin ja sitten kait se on etittävä patruuna,tuskin tuo enää lähtee pelaamaan,oli siinä senverta juhlavat savut..:-D
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitatko ohjauspaneelin relettä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta