Tekniikkakeskustelut > Primus

primuksen sähköpatruuna otti ja hajosi.

<< < (3/10) > >>

jude-75:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 29.04.2014     kello on 21:19 ---Tarkoitatko ohjauspaneelin relettä?

--- Lainaus päättyy ---
En tarkota kun tuota mikä on"sähkökaapissa"..siitä mulla oli kuvia toisessa aiheessa aiemminkin.. :)

jude-75:
Tätä relettä meinasin,tämä on sulana möykyksi,uus on jo tulossa mut taitaapi joutua ostamaan vielä patruunankin.. ::)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 29.04.2014     kello on 23:06 ---Tätä relettä meinasin,tämä on sulana möykyksi,uus on jo tulossa mut taitaapi joutua ostamaan vielä patruunankin.. ::)

--- Lainaus päättyy ---

Ei tuota relettä tarvita tuon ylhäällä olevan patruunan kanssa.

jude-75:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.04.2014     kello on 08:24 ---Ei tuota relettä tarvita tuon ylhäällä olevan patruunan kanssa.

--- Lainaus päättyy ---
ö
Niin se meinasi mun kaverikin joka on sähkömies..mut jännä että nuo kumpanenki on varmaan alakuperäisiä ja laitettu soliferin tehtaalla..:-)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 30.04.2014     kello on 19:15 ---ö
Niin se meinasi mun kaverikin joka on sähkömies..mut jännä että nuo kumpanenki on varmaan alakuperäisiä ja laitettu soliferin tehtaalla..:-)

--- Lainaus päättyy ---

Väitän, että patruuna on matkan varrella muuttunut toiseen. Tai oikeastaan en väitä vaan se on enemmänkin fakta. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View