Tekniikkakeskustelut > Primus
primuksen sähköpatruuna otti ja hajosi.
Knaus-90:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 11.05.2014 kello on 15:11 ---eise saa polttaa sulakkeita vaikk pumppu ei toimis..
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitin että lämpösulake laukee, aika pian jos pumppu ei pyöri.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 11.05.2014 kello on 07:12 ---Mittasinhan minä..kylymänä kaikki on ok mut kun se lämpiää,nii sitte 1 vastus ottaa maita..os minä nytkin laitan patruunan päälle kun se on kylmä nii se toimii tas niinkauan kun se taas lämpee.. :)
--- Lainaus päättyy ---
Mittasitko vastuksen navasta maihinkin?
jude-75:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 11.05.2014 kello on 17:12 ---Mittasitko vastuksen navasta maihinkin?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä senkin katoin, ja kylmänä sillä ei ollu ainakaan yhteyttä maihin..tämä kun meneee lämpöseksi nii se potkasee vikav.suojan pois, sitten kun yrität uusinta starttia nii se potkasee välittömästi vvs.pois päältä, vaikka salamanappeja ei oo painettu päälle.sitten kun sp.shukon ottaa pois pistorasiasta niin sitten ei vvs. Ei laukea..eli oekosessa on ja raskaasti..
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 11.05.2014 kello on 20:22 ---Kyllä minä senkin katoin, ja kylmänä sillä ei ollu ainakaan yhteyttä maihin..tämä kun meneee lämpöseksi nii se potkasee vikav.suojan pois, sitten kun yrität uusinta starttia nii se potkasee välittömästi vvs.pois päältä, vaikka salamanappeja ei oo painettu päälle.sitten kun sp.shukon ottaa pois pistorasiasta niin sitten ei vvs. Ei laukea..eli oekosessa on ja raskaasti..
--- Lainaus päättyy ---
jos vaihot ne releet ni ny kuulostaa ett vika on muualla ku vastuksissa.. eihä jossain vaaa oo vuotoa maihin, esim piirilevyllä?
jude-75:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 11.05.2014 kello on 20:34 ---jos vaihot ne releet ni ny kuulostaa ett vika on muualla ku vastuksissa.. eihä jossain vaaa oo vuotoa maihin, esim piirilevyllä?
--- Lainaus päättyy ---
Piirikortin minä vaihoin siihe uuven..no..nyt oon reissunpäällä ja kun täältä pääsen taas"varikolle"nii vaihan sinne uuven patruunan ja puran tuon entisen pillunpärreeksi ja eiköhän tuolta vikaki löytyne..kun pääsee työkalujen ääreen..nyt ei oo muuta matkassa kuin tylsä mora.. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta