Tekniikkakeskustelut > Primus

primuksen sähköpatruuna otti ja hajosi.

<< < (6/10) > >>

jude-75:
Ei tullu vieläkään patruuna kuntoon.vaihdoin ehjän piirikortin palaneen tilalle ja sehän rupes hyvin toimimaan..no sitte kun se oli vähän aikaa päällä niin eiköhän taas vikavirta suoja räpsähtäny,ja kun patruuna lämpesi nii se meni oikosulukuun.. ???
No,löysin netistä samanlaisen ja täysin kunnossa olevan patruunan joka nyt tuolla subarun peräkontissa pötköttää..eikä ollu koko patruuna pahan hintanen..50 tyrkkäsin myyjälle kouraan..no,onpahan nyt ainaki varaosia.. :)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 10.05.2014     kello on 18:43 ---Ei tullu vieläkään patruuna kuntoon.vaihdoin ehjän piirikortin palaneen tilalle ja sehän rupes hyvin toimimaan..no sitte kun se oli vähän aikaa päällä niin eiköhän taas vikavirta suoja räpsähtäny,ja kun patruuna lämpesi nii se meni oikosulukuun.. ???
No,löysin netistä samanlaisen ja täysin kunnossa olevan patruunan joka nyt tuolla subarun peräkontissa pötköttää..eikä ollu koko patruuna pahan hintanen..50 tyrkkäsin myyjälle kouraan..no,onpahan nyt ainaki varaosia.. :)

--- Lainaus päättyy ---

Et siis mitannut niitä vastuksia? >:D

jude-75:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 10.05.2014     kello on 19:34 ---Et siis mitannut niitä vastuksia? >:D

--- Lainaus päättyy ---
Mittasinhan minä..kylymänä kaikki on ok mut kun se lämpiää,nii sitte 1 vastus ottaa maita..os minä nytkin laitan patruunan päälle kun se on kylmä nii se toimii tas niinkauan kun se taas lämpee.. :)

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 11.05.2014     kello on 07:12 ---Mittasinhan minä..kylymänä kaikki on ok mut kun se lämpiää,nii sitte 1 vastus ottaa maita..os minä nytkin laitan patruunan päälle kun se on kylmä nii se toimii tas niinkauan kun se taas lämpee.. :)

--- Lainaus päättyy ---

Mahtaakohan pumppu toimia?

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 11.05.2014     kello on 14:49 ---Mahtaakohan pumppu toimia?

--- Lainaus päättyy ---
eise saa polttaa sulakkeita vaikk pumppu ei toimis..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View