Kahveet juon etukäteen. Meidän Katsastus Jyväskylässä tekee hyvää työtä, eikä nipota turhaan.
Euron halvemmalla läpi meni, alkovin äärivalo paloi hiukan himmeästi, se pitäisi vaihtaa tai herkistellä.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Kahveet juon etukäteen. Meidän Katsastus Jyväskylässä tekee hyvää työtä, eikä nipota turhaan. Euron halvemmalla läpi meni, alkovin äärivalo paloi hiukan himmeästi, se pitäisi vaihtaa tai herkistellä. ![]() K1 hinta on mielestäni 50.- savuineen AL ja SFC jäsenille. Pitäisi ensi viikolla vierailla Hei! Oliko hinta Dieselin "savuille" ? ? Sisältiköhän nää kaikki hinnat DIESELIN "savut" ? ? ? ( Kyllä ne onneksi selittää jos on jotain huomioitavaa, vaikka istuukin kahvilla. Minä en viitti yli puolta tuntia siellä pyöriä ! ) Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla Lohjan ykköskatsastus 97e viimeviikolla, vissii nostaa hintaa kun kokonaispaino on yli 3500 kg. Kallista on. Alle 3500kg Lehmijärventiellä 69€ etukäteen maksettuna. Peräkärrystä ottavat sitten varmaan melkein saman ja suurin aika menee paperien tulostamiseen! ![]() Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla Kyllä tuo 50.- sisältää kaikki mittaukset. Tietääkseni SFCn edut samat K1 katsastuksella https://autoliitto-fi-bin.directo.fi/@Bin/c9dc6b019a63847ecc9c3aeb6e00e497/1398793679/application/pdf/8977560/J%C3%A4senedut%202014.pdfMulle sanottiin K1 asemalla, että AL ja SFC kortilla saa alennusta, mutta AL kortilla alennus on suurempi. Mulle sanottiin K1 asemalla, että AL ja SFC kortilla saa alennusta, mutta AL kortilla alennus on suurempi. Ok En tunne SFCn etuja ja ennen ne olivat samat kun ALn tuolla. Ja sei paino ei ole alle 3500kg, vaan enintään 3500kg Joutuu oleen tarkka kun on tasan 3500kg ![]()
![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|