rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Matkailuvälineesi pituus?  (Luettu 14589 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:20
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Matkailuvälineesi pituus?
« Vastaus #60 : 9.05.2014 kello on 00:10 »
Mulla kait se 5,96. Mitenkös toi menee noilla laivoilla kun niissä on 6m raja halvemmalla luokalla. Eli polkupyörät perässä jää yli niin alkavatkohan nipottamaan??

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #61 : 9.05.2014 kello on 01:24 »
Mulla kait se 5,96. Mitenkös toi menee noilla laivoilla kun niissä on 6m raja halvemmalla luokalla. Eli polkupyörät perässä jää yli niin alkavatkohan nipottamaan??

Meillä 6,98 ja olen joutunut nostamaan pyörätelineen sisälle kerran. Jos olisi ollut pyöriä mukana olisin laittanut ne katolle matkan ajaksi. Jonkinlainen osoitus tuo oli laivayhtiöltä koska tilaa oli. Tuon jälkeen pyöräteline on saanut jäädä kotiin matkojen ajaksi.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #62 : 9.05.2014 kello on 02:33 »
Tessu 720cm ilman veturia. Kompakti pakkaus  :)

Koppi ja bmw x5 oli joku 12 metriä. Ei oikein mahtunut pihalle, kun lähdettiin liikkeelle tai tultiin himaan. Nolotti aina, kun tukittiin koko tie.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:37
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #63 : 9.05.2014 kello on 08:11 »
Meillä 6,98 ja olen joutunut nostamaan pyörätelineen sisälle kerran. Jos olisi ollut pyöriä mukana olisin laittanut ne katolle matkan ajaksi. Jonkinlainen osoitus tuo oli laivayhtiöltä koska tilaa oli. Tuon jälkeen pyöräteline on saanut jäädä kotiin matkojen ajaksi.
Ei se ole osoitus , vaan raja. On oikeudenmukaisempaa että raja on jossain, kuin se että toisilla laivavuoroilla pääsisi ja toisilla ei.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:34
« Vastaus #64 : 9.05.2014 kello on 09:11 »

Taitaa laivoilla olla yleisimmin 7m. Sen sijaan Tanskan ja Norjan silloilla/tunneleissa raja on 6m.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #65 : 9.05.2014 kello on 09:21 »
Finnlinesilla 6 metriä, mulla 5,99 m, kuten mainittu.

Olen kysynyt, tarviiko nostaa pyörät sisään; kyllä ne sinne matkan ajaksi sopisivat. Näin ihan orgissa pohditun pohjalta. Vielä ei ole tarvinnut. Neljän pyörän teline, mahtaa jatkaa autoa puolisen metriä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:45
« Vastaus #66 : 9.05.2014 kello on 09:29 »
Hanko - Paldisk, 5 m raja halvimmalla.
Olen myös kysynyt, pitääkö pyörä nostaa auton sisälle. Ei tarvinnut ainakaan viimeksi.

Toisaalta minähän annan lisämetrejä muille muilla laivoilla. Kun merkkaan sen lyhimmän mukaan joudun ruksaamaan alle 6 m, vaikka todellisuudessa on alle 5 m.  :)

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #67 : 9.05.2014 kello on 10:33 »
Ei se ole osoitus , vaan raja. On oikeudenmukaisempaa että raja on jossain, kuin se että toisilla laivavuoroilla pääsisi ja toisilla ei.

Toki
Ja itse olen asian esille ottanut jo ilmoittautumisvaihe essa satamien portilla. Yhden kerran pyysivät tuon poistamaan ja tietty poistin. Harkitsin aikoinaan valoraudan asentamista autoon ja jätin asentamatta koska auton pituus olisi muuttunut epäedulliseksi.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #68 : 9.05.2014 kello on 11:06 »
Harkitsin aikoinaan valoraudan asentamista autoon ja jätin asentamatta koska auton pituus olisi muuttunut epäedulliseksi.

Joku jos on tarkka, niin vetokoukun nuppikin voi viedä yli maksurajan....

• Kalustoon kuuluva
  • Kulkija
« Vastaus #69 : 9.05.2014 kello on 11:13 »
^

Yksi syy siihen, että mulla ei ole koukkua. En ole löytänyt irrotettavaa, joskaan en ole kovin tomerasti etsinytkään. Vaikka alkuun suunnittelinkin.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #70 : 9.05.2014 kello on 11:14 »
Joku jos on tarkka, niin vetokoukun nuppikin voi viedä yli maksurajan....

Vetokoukku huomioitu tuossa 6.98 pituudessa...

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #71 : 9.05.2014 kello on 11:22 »
Yksi syy siihen, että mulla ei ole koukkua. En ole löytänyt irrotettavaa, joskaan en ole kovin tomerasti etsinytkään. Vaikka alkuun suunnittelinkin.

Sinne perään sopii Linnepen koukku. Nuppi on kiinni kahdella ruuvilla ja eniten aikaa irroituksessa menee siihen, kun ottaa takatallista työkalut.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #72 : 9.05.2014 kello on 11:54 »
Senttiä vailla kuus metriä.
sull o sentin pitempi ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Kulkija
« Vastaus #73 : 9.05.2014 kello on 12:03 »
Sinne perään sopii Linnepen koukku. Nuppi on kiinni kahdella ruuvilla ja eniten aikaa irroituksessa menee siihen, kun ottaa takatallista työkalut.

Ok, kiitti. Nyt tiedän tämänkin. Olisihan se vene mukava mukana joskus. Vaan laskuun ja nostoon saattaa tarvita siihen paremmin soveltuvan ajoneuvon.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:31
  • Kainuu
« Vastaus #74 : 9.05.2014 kello on 12:47 »
Taitaa laivoilla olla yleisimmin 7m. Sen sijaan Tanskan ja Norjan silloilla/tunneleissa raja on 6m.
Tarkastavatko rekisteriotteesta vai uskovatko mitä ilmoittaa. Ei sillä että yrittäisin huijata vaan on pahimmoilleen 701 pituus