Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Matkakustannukset ja seisonta-aikakysymykset

<< < (4/8) > >>

perho-ukko:
 Tiedättekös miten minä myyn Norjassa ?? Aina tulee turistia,heittelevät halpis-hallista ostetuilla vispilöillä,heittävät kymmenen metriä,ja levässä kiinni,joku peltiuistin,ja sinne se jää!! Istun kivellä ja seuraan tilannetta,viimein sanon,olishan minulla oikeitakin uistimia,näytän niitä,ja kauppa käy !!! Olin kerran Norjassa eräässä vuonossa,siihen tuli Itävaltalaisia neljä autokuntaa,heittelivät jollakin uistimella lyhkäisiä heittoja,eivät saaneet mitään ! Sanoin pojalle,eiköhän lähetä näyttämään miten kalastetaan !! Joka heitolla tuli turskaa,heitettiin parikiloiset takasin ja jatkettiin kalastusta,kohta oli katsojien rinki takana,viimein sanoin pojalle,ei kiusata porukkaa enemmän!! Annoin heille viiden kilon turskan,hyvin kelpasi,ja arvatkaa,montako uistinta meni kaupaksi !!! ;D ;D ;D ;D

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 26.03.2011     kello on 10:06 --- Tiedättekös miten minä myyn Norjassa ?? Aina tulee turistia,heittelevät halpis-hallista ostetuilla vispilöillä,heittävät kymmenen metriä,ja levässä kiinni,joku peltiuistin,ja sinne se jää!! Istun kivellä ja seuraan tilannetta,viimein sanon,olishan minulla oikeitakin uistimia,näytän niitä,ja kauppa käy !!! Olin kerran Norjassa eräässä vuonossa,siihen tuli Itävaltalaisia neljä autokuntaa,heittelivät jollakin uistimella lyhkäisiä heittoja,eivät saaneet mitään ! Sanoin pojalle,eiköhän lähetä näyttämään miten kalastetaan !! Joka heitolla tuli turskaa,heitettiin parikiloiset takasin ja jatkettiin kalastusta,kohta oli katsojien rinki takana,viimein sanoin pojalle,ei kiusata porukkaa enemmän!! Annoin heille viiden kilon turskan,hyvin kelpasi,ja arvatkaa,montako uistinta meni kaupaksi !!! ;D ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
   vastaavanlaisesti meni tuolla kuivaniemessä itellä! kyseessä oli ranskalainen autokunta joka seurasi kun uistelin ahventa ,noh isoja haukiahan sitten tuli. hakivat autosta omat vermeensä ja pakkisna, näytin heille mikä olisi hyvä uistin jolla saada barragudaa, jatkoin sitten omaa uistelua, otin vain ahvenet fileeksi itelle .myöhemmin kun olin jo autolla kahvin keitossa oveen koputettiin ja siellähän olivat ranskalaiset kalavaanarit ison hauen kanssa naama loistaen. pietään myös kansainväliset suhteet samalla yllä ku reissataan ::)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 26.03.2011     kello on 09:15 ---Pikaisesti laskettuna säästöä syntyy tuosta toimenpiteestä vajaa 3€ päivässä kun auto seisoo pihassa.
Muut kulut maksetaan ilolla..      

--- Lainaus päättyy ---

Hävettää tunnustaa että auto ei ole ollut seisonnassa lainkaan näiden 2.5 vuoden aikana, laiskuutta... :-\

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.03.2011     kello on 10:27 ---Hävettää tunnustaa että auto ei ole ollut seisonnassa lainkaan näiden 2.5 vuoden aikana, laiskuutta... :-\

--- Lainaus päättyy ---
    mitä tuota seisottaan tyhjän takia....

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.03.2011     kello on 10:27 ---Hävettää tunnustaa että auto ei ole ollut seisonnassa lainkaan näiden 2.5 vuoden aikana, laiskuutta... :-\

--- Lainaus päättyy ---

Ei hävetä yhtään tunnustaa, että auto ei ole ollut seisonnassa. Olen mielelläni maksanut siitä, että se on ollut aina lähtövalmiina. Ja on sitä käytetty myös kaupunkikäynteihin. Mutta nyt kun se vero pompsahti taivaaseen, niin auto ollut poissa tieliikennekäytöstä maanantaina kaksi viikkoa. Enkä vielä tiedä, milloin tulee käyttöön.

Säästö on n. 2,70€/päivä,sisältäen verot + vakuutukset.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View