Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Matkakustannukset ja seisonta-aikakysymykset
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 26.03.2011 kello on 12:27 ---Ei hävetä yhtään tunnustaa, että auto ei ole ollut seisonnassa. Olen mielelläni maksanut siitä, että se on ollut aina lähtövalmiina.
--- Lainaus päättyy ---
Vähän saman periaatteen vuoksi on tullut pidettyä autoa ajovalmiina mutta nyttemmin alkaa mieli muuttumaan pelkästään veron korotuksen tuoman nousun myötä, joten se on sitten ensi talven seisonnassa.
Näin keväällä on tehty pelkkiä viikonloppureissuja kin mutta antaa ensin tien kuivua ettei auto likaannu. ;)
Alan:
Tästä ketjusta erotettu Inva-tunnuskeskustelu osioon Liikenteessä.
Linkki: http://karavaanari.org/index.php/topic,1067.0.html
Heiman:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.03.2011 kello on 12:52 ---Vähän saman periaatteen vuoksi on tullut pidettyä autoa ajovalmiina mutta nyttemmin alkaa mieli muuttumaan pelkästään veron korotuksen tuoman nousun myötä, joten se on sitten ensi talven seisonnassa.
Näin keväällä on tehty pelkkiä viikonloppureissuja kin mutta antaa ensin tien kuivua ettei auto likaannu. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Auton liikennekäytöstäpoi stoon tai takaisin laitton kuluu aikaa alle viisi minuttia netissä.(eli on aina lähtövalmiina)
Tähän mennessä uusi rekisteriote on tullut aina parin päivän päästä postissa.
Jo parin viikon seisonta maksaa itsensä takaisin.
Mutta vähän kiusallaan päättäjille määkin näitä teen,tänä talvena jo neljäs poisto menossa.
Trafilta tulee harvase päivä uusia lappuja,kun niiden koneet ei osaa pättää mitä mun verolle pitäisi tehdä.(mää pian työlistän niilä yhden virkailian)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 28.03.2011 kello on 11:34 ---Auton liikennekäytöstäpoi stoon tai takaisin laitton kuluu aikaa alle viisi minuttia netissä.(eli on aina lähtövalmiina)
Jo parin viikon seisonta maksaa itsensä takaisin.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt kun olen saanut vakuutusyhtiöltä paperit seisonnasta, niin olen laskenut, että viiden päivän seisonta on yksi yhteen. Ei voittoa, ei tappiota. Kuudes päivä on "tienestiä". Eli yhden päivän verot ja vakuutukset tekevät n. 2,70€.
Heiman:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 28.03.2011 kello on 11:59 ---Nyt kun olen saanut vakuutusyhtiöltä paperit seisonnasta, niin olen laskenut, että viiden päivän seisonta on yksi yhteen. Ei voittoa, ei tappiota. Kuudes päivä on "tienestiä". Eli yhden päivän verot ja vakuutukset tekevät n. 2,70€.
--- Lainaus päättyy ---
Laskitko,että se takaisin laittokin maksaa taas sen 6,7€ ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta