Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Matkakustannukset ja seisonta-aikakysymykset

<< < (3/8) > >>

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 26.03.2011     kello on 08:20 --- Minulla on aina "piru mielessä",yleensä tulen reissusta "rikkaanpana",myyn turisteille Norjassa meriuistimia ja filettiä,ja tietysti kovaan hintaan,ja ilman kuittia,(toivottavasti täällä ei ole verhallituksen edustajia ),näin minä rahoitan reissut,viimekesänä tavara loppui kesken,nyt pitäis saada kasaan enemmän !! ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

No nyt tuli järkevä kannanotto. Tähän meidän jokaisen pitäisi pyrkiä. Kauppa varmaankin käy Norjassa paremmin kuin kateitten Suomalaisten kanssa ;D ;D

sipu:
meillä käy usein niin , kun mennään ilmaisille matkoille ... viimeksi isäntä sai työpaikaltaan kylpylämatkan ruokineeen matkoineen  kaikkineen pärnyyseen meni 1000e viikos .. tai niin hän väitti , minusta tuntu , et en ostellu paljon mitään, mut kait sit jotain, kun piti isokorikin ostaa tavaroille ...ja tietty laivas piti törsät kun sai halval... ilmaset laivmatkatkin ain maksaa muutaman satasen , kun pitää tuoda tuliaissii ... samoin käy täällä kotomaassa ... rakastan halppakauppoi ..hankoon mentiin ihan vaan paikkakuntaan tutustumaan niin ekaks bonkasin halppiskaupan ja sinne.. isäntä katseli sitä tornia ja pähkäili joskos sinne mentäis ... mul korkeenpaikan kammo ja sanoin ,et men sä sin mä meen tuhon kauppan ... eipä uskaltanut mua sinne kauppaan yksin päästää , mut vaik ei mitään tarvinutkaan niin ain löytyy jotain tarpeelista , jota vois ainakin joskus tarvita ja viel ku halval sai .. jot kyl sitä rahaa uppoo meikäläiselt menen sit minne vaan ...kun  oon sellainen kohnaaja ... ;D ;D kaiken huipuks isäntä maksaa ..en edes pidä laukuu mukana kaupas silloin ku yhdes ollaan liikentees ..niin  saan molemat kädet kohnaukseen  käyttööni eikä tarvii murehtii lompakost  :D :D :D

LMC-99:
Aloitetaan nyt ensiksi tuosta vakuutuksesta n.500€ vuosi, sitten D vero n.485€ v. parit renkaat talvi/kesä n.200€. huollot öljyt suodattimet n.50€ (itse tehtynä)  vuodessa n.6-8 tkm naftaa palaa 11l/100km a 1,35L= n900€ muut menot (ruoka juoma leiri maksut ym.) keskiarvo hatusta vedettynä n80€ vrk. Puhumattakaan a-auton arvon alennuksesta,joten palaa tuota tuohta..ainut josta nykyään säästän on, se kun reissun tehtyäni poistan auton netissä rekisteristä ja siihen loppuu ryöstö, vakuutus yhtiöltä sekä valtiolta, ja maksaa vain 6,5€ kerta.
Pikaisesti laskettuna säästöä syntyy tuosta toimenpiteestä vajaa 3€ päivässä kun auto seisoo pihassa.
Muut kulut maksetaan ilolla..      

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 26.03.2011     kello on 08:20 --- Minulla on aina "piru mielessä",yleensä tulen reissusta "rikkaanpana",myyn turisteille Norjassa meriuistimia ja filettiä,ja tietysti kovaan hintaan,ja ilman kuittia,(toivottavasti täällä ei ole verhallituksen edustajia ),näin minä rahoitan reissut,viimekesänä tavara loppui kesken,nyt pitäis saada kasaan enemmän !! ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
   hyvä hyvä ..perho pitää suomen kaupan palanssissa, nokia saapi kaatua ::) ;) ;D

Aakku:

--- Lainaus päättyy ---
Tuosta tulee jotenkin mieleen nuoruusiän Leningradin matkat.
Aina oli takaisin tullessa enemmän markkoja kuin mennessä.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View