Tekniikkakeskustelut > Truma
Varma Truma huoltaja Orimattilassa !
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: pelsam - 22.01.2015 kello on 13:14 ---Minulla oli auto (onneksi OLI) jossa on Truma Combi 6E lämmitin, jatkuvasti oli jotain vaivaa.
--- Lainaus päättyy ---
Kerrotko mitä vikaa tuossa Trumassa sitten oli kun sellainen lämmitin on aika monella orgilaisella.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: tlaaks27 - 22.01.2015 kello on 12:07 --- Thumbd Minä soitin silloin Truman maahantuonnin tekniseen apuun ja he sanoivat että ennen vuotta 2010 mallisissa lämmittimissä on kortti joka lukittuu lopullisesti ja sitä ei voi "resetoida", mutta uuden kortin joka siihen vaihdettiin on "resetoitavaa" mallia! Minä ainakin uskoin MAAHANTUOJAA ! Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Missä toi uudempi kortti resetoidaan kun en tiedä kellään laitetta olevan ja mitä asioita siitä voidään resetoida? Uudemmissa korteissa on ollut paljon vähemmän vikaa kuin ensiversiossa. Tiedoksi, että uudempi korttiversio käy myös vanhempaan lämmittimeen ja jos joutuu kortin vaihtamaan niin kannattaa varmistua, että saa uudemman kortin.
hapero:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.01.2015 kello on 14:09 ---Missä toi uudempi kortti resetoidaan kun en tiedä kellään laitetta olevan ja mitä asioita siitä voidään resetoida?
--- Lainaus päättyy ---
Vikakooditaulukon mukaan lukitus on ohjelmallinen (koodi 41) ja se poistetaan siihen tarkoitetulla ohjelmointi laitteella. Kait noita laitteita on virallisilla huolloilla...muuten han se on koko kortin vaihto.
tlaaks27:
Thumb Kyllä tämä uudempi kortti voidaan ainakin näissä Truma huolloissa avata ( esim, ML Caravan Orimattilassa, )
mutta tietääkseni sen lukitus saadaan pois ihan kotioloissa sulakkeen irroituksella ! ? Thumb
hapero:
--- Lainaus käyttäjältä: tlaaks27 - 22.01.2015 kello on 17:20 --- mutta tietääkseni sen lukitus saadaan pois ihan kotioloissa sulakkeen irroituksella ! ?
--- Lainaus päättyy ---
Käytöneston lukitus poistetaan sulake iroittamalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta