Tekniikkakeskustelut > Truma

Varma Truma huoltaja Orimattilassa !

<< < (4/11) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 21.01.2015     kello on 20:07 ---Sempä tähden compi 6E ei ole hyvä lämmitin, kun ei voi korjata vaan pitää vaihtaa kalliita osia. Kortti menee aina lukkoon kun lämminilmapuhallin vioittuu tai laitetaan ilma-aukot kiinni.

--- Lainaus päättyy ---

Olen lukenu ttätä juttua hämmästyksestä ymmyrkäisenä.  :o  Ensin piti tietysti könytä autolle ja katsoa mikä mylly siellä oikein on. Näkyi olevan C 6002 EH.   :D
Sitten itse asiaan.  Aloittaja puhui paloilmapuhaltimest a, nyt Mjo myös lämminimapuhaltimes ta ja vielä ilma-aukoista!! Eli vaikka kaikki olisi kunnossa mutta ilma ei kierrä tarpeeksi vikkelään, niin pannu lämpiää liikaa (?) ja taas kortti tilttaa.

Se, että 'korttia ei voi korjata', viittaa minusta siihen, että siellä on piiri joka toimii sulakkeena ja jotain kärähtää. Mutta jos muutaman euron piirin takia pitää vaihtaa muutaman satasen kortti ja vain sen takia, että laite on väärin suunniteltu, niin se haiskahtaa minusta jo petokselta.

Nykyiset väyläohjatut polttoainelämmittim etkin voivat mennä lukkoon mutta ne vaan avataan testerin kanssa ja menoksi...

Kertokaapa nyt tietävät, mikä siitä kortista hajoaa?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.01.2015     kello on 10:18 ---Olen lukenu ttätä juttua hämmästyksestä ymmyrkäisenä.  :o  Ensin piti tietysti könytä autolle ja katsoa mikä mylly siellä oikein on. Näkyi olevan C 6002 EH.   :D
Sitten itse asiaan.  Aloittaja puhui paloilmapuhaltimest a, nyt Mjo myös lämminimapuhaltimes ta ja vielä ilma-aukoista!! Eli vaikka kaikki olisi kunnossa mutta ilma ei kierrä tarpeeksi vikkelään, niin pannu lämpiää liikaa (?) ja taas kortti tilttaa.

Se, että 'korttia ei voi korjata', viittaa minusta siihen, että siellä on piiri joka toimii sulakkeena ja jotain kärähtää. Mutta jos muutaman euron piirin takia pitää vaihtaa muutaman satasen kortti ja vain sen takia, että laite on väärin suunniteltu, niin se haiskahtaa minusta jo petokselta.

Nykyiset väyläohjatut polttoainelämmittim etkin voivat mennä lukkoon mutta ne vaan avataan testerin kanssa ja menoksi...

Kertokaapa nyt tietävät, mikä siitä kortista hajoaa?

--- Lainaus päättyy ---

Se menee tilttiin, eikä sitä voida resetoida. Jättäneet varmaan tahallaan resetointimahdollis uuden pois. Itse löysin resetointipisteen, mutta en saanut resetoitua, en ollut tarpeeksi osaava. :-[ EH-lämmittimen korjauksessa ei ole mitään ongelmia. ;)

tlaaks27:
 Thumbd  Minä soitin silloin Truman maahantuonnin tekniseen apuun ja he sanoivat että ennen vuotta 2010 mallisissa lämmittimissä on kortti joka lukittuu lopullisesti ja sitä ei voi "resetoida", mutta uuden kortin joka siihen vaihdettiin on "resetoitavaa" mallia! Minä ainakin uskoin MAAHANTUOJAA !   Thumb

pelsam:

Nyt ymmärrän sen että miksi viestin aloittajan remontti tuli näin kalliiksi. Tällaista "resetointi" tietoa minulla ei ollut.
Arvostan nyt entistä vähemmän tällaista lämmitintä.

Minulla oli auto (onneksi OLI) jossa on Truma Combi 6E lämmitin, jatkuvasti oli jotain vaivaa.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: pelsam - 22.01.2015     kello on 13:14 ---
Arvostan nyt entistä vähemmän tällaista lämmitintä.

Minulla oli auto (onneksi OLI) jossa on Truma Combi 6E lämmitin, jatkuvasti oli jotain vaivaa.

--- Lainaus päättyy ---

Niimpä.   ...Aivan.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View