Tekniikkakeskustelut > Truma

Varma Truma huoltaja Orimattilassa !

<< < (6/11) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tlaaks27 - 22.01.2015     kello on 17:20 --- Thumb  Kyllä tämä uudempi kortti voidaan ainakin näissä Truma huolloissa avata ( esim, ML Caravan Orimattilassa, )
             mutta tietääkseni sen lukitus saadaan pois ihan kotioloissa sulakkeen irroituksella ! ?   Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Kysyppäs siltä huollolta, että millainen laite sillä on vai ottiko vain sulakkeen irti. ;)

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 21.01.2015     kello on 22:08 ---Etkö lukenut tarkasti, korttia ei voi korjata. Mitä oikein tarkoitat, en pysy mukana?

--- Lainaus päättyy ---
---------
Tossa alla olevassa Fenix selkokielisesti toi asian esiin :

Ymmärsin niin, että jos tekisi itse kokonaan uuden ohjauksen laitteelle ohittaen valmistajan epävarmat viritykset. Siis kourallinen trankkuja, vastuksia ja diodeja MJO:lle ja roppa kaupalla kokemusta ja osaamista päälle, niin syntyisikö toivottu lopputulos.
---------
Eli se Truman valmistama kortti roskiin ja sinun itse "perinteisistä osista" valmistama tilalle jonka voi sitten jos tarve vaatii tinakovin kera korjata.

Sen että sitä Truman valmistamaa ei kolvin kera korjata ymmärsin heti.........

Joko nyt ?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 22.01.2015     kello on 20:35 ------------
Tossa alla olevassa Fenix selkokielisesti toi asian esiin :

Ymmärsin niin, että jos tekisi itse kokonaan uuden ohjauksen laitteelle ohittaen valmistajan epävarmat viritykset. Siis kourallinen trankkuja, vastuksia ja diodeja MJO:lle ja roppa kaupalla kokemusta ja osaamista päälle, niin syntyisikö toivottu lopputulos.
---------
Eli se Truman valmistama kortti roskiin ja sinun itse "perinteisistä osista" valmistama tilalle jonka voi sitten jos tarve vaatii tinakovin kera korjata.

Sen että sitä Truman valmistamaa ei kolvin kera korjata ymmärsin heti.........

Joko nyt ?

--- Lainaus päättyy ---

Minun ammattitaito ei siihen riitä, mutta foorumulla on yksi jonka taito riittää, mutta miksi pitäisi pyörä keksiä uudestaan. ;) Ajatuksessasi ei ole järkeä, siis rakentamisen kannalta.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.01.2015     kello on 20:43 ---...... mutta miksi pitäisi pyörä keksiä uudestaan. ;) Ajatuksessasi ei ole järkeä, siis rakentamisen kannalta. 
--- Lainaus päättyy ---

-----

Järkeä ?  Kenen mielestä on, kenen ei . . .

Työssäni törmään usein tilanteeseen että on syytä keksiä pyörä uudestaan jotta asiat yksikertaistuisivat ja esim. huollot nopeutuisivat/halpenisivat jne jne . . . Tänäänkin pistin yhden asian eteenpäin, muutaman kuukauden perästä selviää kuisen kävi, asiat etenee ajallaan . . .

Tämä "kertakäyttökulttuur i" käy kukkarolle ja ympäristölle. Jos tehdään kunnostettava /huollettava piirikortti, on se ympäristö ja lompakko ystävällinen . . .

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.01.2015     kello on 20:06 ---Kysyppäs siltä huollolta, että millainen laite sillä on vai ottiko vain sulakkeen irti. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Muistelisin kuulleni jotain tietokoneella pitäisi tehdä..  ???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View