Mulla vaunun mittänen katos ja hyvin pärjännyt,ja talveksi universal talvi teltta putkien kanssa ja säteily lämmitys

|
Mulla vaunun mittänen katos ja hyvin pärjännyt,ja talveksi universal talvi teltta putkien kanssa ja säteily lämmitys
![]() Vapaa-ajan tarviketalosta löytyy ainakin, hinta jotain 7€ luokkaa, mutta postikuluineen 15€oon kyl aika puusilmä ku ei osu silmään edelleenkä tai sitte niitten netti sivuilla ei sitä ole esillä, täytynee laittaa vaikka sähköpostia jos ei muute löydy oon kyl aika puusilmä ku ei osu silmään edelleenkä tai sitte niitten netti sivuilla ei sitä ole esillä, täytynee laittaa vaikka sähköpostia jos ei muute löydySen sanon että halvinta ei kannata ottaa ![]() ilmeiseti tämmösiä etsin http://www.towsure.com/product/6mm_Awning_Stopper_Twin_Pack eiköhän tommosia hiluja löydy tuolta miljoonalaatikostak in ettei tarvi tilata, tai sitte löytyy millin liian isoja tai millin liian pieniä
![]() oon kyl aika puusilmä ku ei osu silmään edelleenkä tai sitte niitten netti sivuilla ei sitä ole esillä, täytynee laittaa vaikka sähköpostia jos ei muute löydy Musta se on tämä (vaikka lukee että vain caravan storet, niin sopii kylä Fiammaankin) http://www.vapaa-aika.com/stopparit-uralistaan-caravanstore-kaikki-versiot.html Mikä malli solikasta. Itsellä vuoden 2000 malli ja siihen menee 3m pussimarkiisi juuri ja juuri, vaikka se oven kohdalta vähän jo kaartuu.mulla on 5602i..2,6metriä on katon suora osuus,eli olis varmaan menny 3metrinen markiisi.. ![]() Hommasin tähän tosiaan tuon comon etukatoksen joka on 4metriä pitkä,ihan toimivaltahan tuo vaikuttaa,mut olis pitäny ottaa 5,5 metriä pitkä..siinä olis jo eistä ja takkaa lipat kääntyneet alaspäin..no,pitää koittaa pärjätä tämä suvi nykyisen kans ja miettiä enskesänä uusiksi näitä juttuja.. ![]() Musta se on tämä (vaikka lukee että vain caravan storet, niin sopii kylä Fiammaankin)kiitoksia linkistä, helpotti kummasti tilaamista Jämerästi kiinnitetty markiisi. Joo samanlaisen olen kerran myös nähnyt, kerran nähnyt että oli kiinnitetty vaunu takapään ripaan ja muutaman kerran kun auto oli markiisin vierellä ja niin markiisi oli kiinnitetty auton vanteisiin. Eikö tuossa ole se riski, että jos putket pettää, niin markiisi rysähtää suoraan seinään.
Eikö tuossa ole se riski, että jos putket pettää, niin markiisi rysähtää suoraan seinään.jos tätillä ois munat se ois setä eli jos putki luhistuu painon alla niin voi käydä.. jos kaikkeen haluu varautua niin silloin pitää pyytää ylhäält apua ![]() mulla on 5602i..2,6metriä on katon suora osuus,eli olis varmaan menny 3metrinen markiisi..Miten tuollainen pussimarkiisi onnistuisi a-autossa jossa kattokaiteet?? ei wiittisi tehä reikiä seinään
Miten tuollainen pussimarkiisi onnistuisi a-autossa jossa kattokaiteet?? ei wiittisi tehä reikiä seinäänonko sulla telttaura siinä nurkka listassa? jos on ni siihehhä käy sillon kaikki mitkä vaunuihikki |