rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Keuruun treffit orgilaisille ja niistä tiedottaminen  (Luettu 7511 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Keuruun treffit orgilaisille ja niistä tiedottaminen
« Vastaus #15 : 24.03.2011 kello on 11:14 »
Ei minunkaan mielestä pidä alkaa erittelemään mitenkään info- ja org-jengiä toisistaan!  Uskoakseni ero on pikemminkin siinä kun infon puolella asiat meni saivartelun puolelle ja kuka sellaista haluaa vapaa-aikanaan setviä!

Toinen seikka oli myös infon jatkuvuuden suhteen tapetilla ollut kysymys...

Minusta porukoilla ei ole mitään eroa toisiinsa, ehkäpä kirjoittelu on ystävällisempää orgin puolella...

Iloista kevättä kaikille!!                                                     t migel

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:01
  • Epsoo
« Vastaus #16 : 24.03.2011 kello on 11:18 »
Eikös ne freffit ole molenpien Caravaanareitten.   ;D

Näinhän se on. Eipä ole paljoa lisättävää tuohon :D

(Moni kuuluu etuteltaankin, eikä sielläkään karsinoida kuka kuuluu minnekin. Tuolla naapurisaitilla on kyllä selkeästi eräiden tahojen puolelta ilmaistu minulle että pitäsi "valita puolensa", eikä kirjoitella kummallekin saitille  :()
« Viimeksi muokattu: 24.03.2011 kello on 12:16 »

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #17 : 24.03.2011 kello on 12:06 »
No minua kyllä kiinnostaa sellainen jako, että tämä olisi selkeästi SFC:n ulkopuolinen tapahtuma, ihan kuin nämä foorumitkin ovat.

Tuosta Doron infoon laittamasta viestistä kun olin lukevinani, että treffejä olisi tarkoitus avata Etutelttaankin. Vai ei kai? Ei siellä näkynyt kutsua kuitenkaan.

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
« Vastaus #18 : 24.03.2011 kello on 12:17 »
No minua kyllä kiinnostaa sellainen jako, että tämä olisi selkeästi SFC:n ulkopuolinen tapahtuma, ihan kuin nämä foorumitkin ovat.

Tuosta Doron infoon laittamasta viestistä kun olin lukevinani, että treffejä olisi tarkoitus avata Etutelttaankin. Vai ei kai? Ei siellä näkynyt kutsua kuitenkaan.

En sitä sinne laita. Kunhan nyt mainitsin SFC:n tekstin yhteydessä. :D

• Kalustoon kuuluva
  • Kulkija
« Vastaus #19 : 24.03.2011 kello on 12:24 »
^

Ei vaan pysty ymmärtämään... aika monelle nämä foorumit on selkeä SFC:n ja Etuteltan vaihtoehto. Eihän näitä tällaisina edes olisi, jos Etuteltta olisi toimiva ja moderoitu foorumi.

Ihan sama sitten on, kuuluuko org- tai infolainen myös SFC:hen tai onko paikallisen osuuskaupan jäsen, noin esimerkiksi.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #20 : 24.03.2011 kello on 14:01 »
No on se kumma kun toiset alkaa jakamaan ketkä kuuluu Orgilaisiin ja ketkä Info kun kaikki ovat vissiin Infossakin.
Eikös ne freffit ole molenpien Caravaanareitten.   ;D

Joopa Joo....   :D    ;)

infossa on moni joka ei ole täällä periaate tai muista syistä, linkittäminen tänne johtaa ei toivottuun keskusteluun ja pidetään siellä huonona asiana, jos täällä oleva keskustelu on avoin myös vierailijoille tilanne selkeämpi

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Epsoo
« Vastaus #21 : 24.03.2011 kello on 14:10 »
linkittäminen tänne johtaa ei toivottuun keskusteluun ja pidetään siellä huonona asiana

Onko todellakin näin että infossa ei saa orgista keskustella ???

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #22 : 24.03.2011 kello on 14:21 »
Onko todellakin näin että infossa ei saa orgista keskustella ???

Ei kait mikään ole missään kiellettyä. Kuten jo sanoin, moni on valinnut olla rekisteröimättä itsensä tänne ja  mikäli tämä keskustelu olisi ollut suljettu muilta kun orgiin kirjautuneilta  asiasta olisi luultavasti syntynyt keskustelua.
Nyt asia on ok hoidettu kun infossa oleva tiedotus/aloitus treffeistä on linkitetty avoimeen keskusteluun.

• Kalustoon kuuluva
  • Kulkija
« Vastaus #23 : 24.03.2011 kello on 15:17 »
infossa on moni joka ei ole täällä periaate tai muista syistä, linkittäminen tänne johtaa ei toivottuun keskusteluun ja pidetään siellä huonona asiana, jos täällä oleva keskustelu on avoin myös vierailijoille tilanne selkeämpi

Moni?? Sen verran olen infossa käynyt, etten ymmärrä tuota. Ei siellä ainakaan erityisempiä keskusteluja ole ollut, joitain hajaheittoja vain, joissa on enempi kyse henkilökohtaisista suuttumisista.

Kyse lienee muutamasta yksilöstä, joista tuskin ketään treffit edes kiinnostaisi.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #24 : 24.03.2011 kello on 15:52 »
Moni?? Sen verran olen infossa käynyt, etten ymmärrä tuota. Ei siellä ainakaan erityisempiä keskusteluja ole ollut, joitain hajaheittoja vain, joissa on enempi kyse henkilökohtaisista suuttumisista.

Kyse lienee muutamasta yksilöstä, joista tuskin ketään treffit edes kiinnostaisi.

itse en mihinkään ihmeeliseen ole törmännyt infonsivuilla tai no käyn siellä vain silloin tällöin enkä niin aktiiviste kuin täällä , mutta mihinkään pahan suopaan en ole törmännyt .. en kyllä etsinytkään ... jot en usko , et ketään suuttuu , jos laittaa treffit sinnekkin .. eihän täs nyt mitään sotaa ola alkamassa .. vaan hyvässä mielessä ois kivaa tavat vaanareita , jotka jo ovat minullekkin  tulleet aika tutiksi  " kamuiksi " ja  vain näillä sivustoilla ja  kaikki ovat niin kivoja , kuin oisin tuntenut jo iät ja ajat vaikka vasta täällä olen teittiin "tutustunut "..  no muutamat olen nähnyt eläväs elämäs ja toivonkin monen monen muunkin näkeväni ... joskus ja  jossain  :)...kiitos teille orgi. kamuni ...  :) :) :)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Epsoo
« Vastaus #26 : 24.03.2011 kello on 16:12 »
Siellä se kutsu on. :D

http://karavaanari.info/index.php?topic=8631.0

Hienoa :D

Tosin olisin toivonut että "Seuraavat asiat olen jo sopinut...." listauksen tilalla olisi ollut vain teksti: Lisätietoja treffeistä saat täältä

;) ;D

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #27 : 24.03.2011 kello on 16:18 »
Enää en viitsi muuttaa sitä. Katsotaan mitä tuleman pitää. Ei ainakaan kenenkään pitäisi siitä palkokasveja saada itseensä. Koitin neutraalia tehdä siitä. :D

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Epsoo
« Vastaus #28 : 24.03.2011 kello on 16:24 »
Enää en viitsi muuttaa sitä. Katsotaan mitä tuleman pitää. Ei ainakaan kenenkään pitäisi siitä palkokasveja saada itseensä. Koitin neutraalia tehdä siitä. :D

Joo, hyvä se on. Ja jos joku tosta vetää rokat nenään on siinä itessään vika, sen verta neutraali kirjoitus. ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #29 : 24.03.2011 kello on 16:37 »
Minkä vuoksi olisi tärkeää että infolaiset kävisivät orgin puolella lukemassa treffeistä???