Ja kuljetus liike oli?

Ja kuljetus liike oli?Sieltä sivulta se valitaan, niinkun laki edellyttää on selkeesti esillä Sieltä sivulta se valitaan, niinkun laki edellyttää Voi pyhä sylvi mitä enempi tilaa sitä enempi säästää huh huh saattaa tulla kostea kesä jos tuolta tilaa
Mä olisin perustanu tänne Etusiperiaan (Kuusamoon) sempotten viljan jatkojalostamon, mutta eivät antaneet toimilupaa.
Etusiperian Viljan Jatkojalostamo Oy olis sitten toimittanu kunnon poronkusta, eli toisaalla sanotaan korpikuusenkyynelei ksi... Paljokos poijjat tarveette kolasti laskettua? ![]() On hyvä ja monikäyttöinen aine tuo kolmasti kirkastettu! Sillä lähti vikströmmin veneen moottorikn käyntiin ku kaato ryyppykuppeihin tuota ja otti itte kans!
Paljonko tuli hintaa per tölkki, jos saa kysyä ? Tilaisin itsekkin sinne oluet kesälomaksi jos hinta on oikea eli noin 32 senttiä 33cl tölkki ja puolen litran tölkki 38 senttiä Vaihtelee säiden mukaan, et missä päin on milloinki terassikelit *avatarkuva talletettu, että tunnistaa* Paljonko tuli hintaa per tölkki, jos saa kysyä ?Rahdit on kalliita, tulee väkisinkin hintaa ![]() Rahdit on kalliita, tulee väkisinkin hintaaMinun tilauksissa rahti on ollut 0.75€/kg ja esim.Lonkerolaatikk o painaa 8kg. Siis 24tlk/0.33l. Kun perushinta on erittäin edullinen niin ei tuo rahti paljoa lisää. Viinitonkat 3L, on parhaita hinta/laatusuhteeltaan. MIELESTÄNI! ![]() Minun tilauksissa rahti on ollut 0.75€/kg ja esim.Lonkerolaatikk o painaa 8kg. Siis 24tlk/0.33l. Tuolla mistä tilasin , meni portraittain niin että, 100:n kilon jälkeen aina 50:n kilon välein hinta nousi, eli kannattaa laskea niin, että saa aina maksimi määrän janojuomaa kyseiselle kilomäärälle : ![]() Tuolla mistä tilasin , meni portraittain niin että, 100:n kilon jälkeen aina 50:n kilon välein hinta nousi, eli kannattaa laskea niin, että saa aina maksimi määrän janojuomaa kyseiselle kilomäärälle :jeps.monta kuljetusliikettä on tarjolla. Pääasia on että säästö on ISO! kulutus ei ole noussut (uskoo ken haluaa,totta se on) mutta alkoholiin vuosittain menevä euromäärä on pudonnut Ostettua tulis kuitenkin. Tulli näköjään kokeilee kepillä jäätä
lähettivät selvityspyynnon, sekä valmiita veroilmoituskaavakk eita, jos vaikka haluais maksaa etämyyjälle kuuluvia veroja Lukeehan tuossa selkeesti et "Jos ette katso olevanne verovelvollinen kyseessä olevista alkoholijuomista, pyydämme esittämään kirjallisesti perustellun selvityksen asiasta" Ei muuta kun selvitystä raapustamaan ![]() jeps.monta kuljetusliikettä on tarjolla. Pääasia on että säästö on ISO! kulutus ei ole noussut (uskoo ken haluaa,totta se on) mutta alkoholiin vuosittain menevä euromäärä on pudonnut Uskonhan minä ettei kulutus ole noussut. Mutta jos kerya säästö on ISO, niin kulutuksenkin täytyy olla huolestuttavalla tasolla... Uskonhan minä ettei kulutus ole noussut. Mutta jos kerya säästö on ISO, niin kulutuksenkin täytyy olla huolestuttavalla tasolla...En tilaa ainoastaan itselleni. Iso porukka. Mutta ei siitä enempää koska "isoveli" valvoo jopa nettikirjoituksia ![]() |