Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Jarruton perävaunu kuomulla, kokonaispaino 825 kg
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 2.04.2014 kello on 12:46 ---Toiseksi tuo 60km/h rajoitus koskee "hinattavaa ajoneuvoa" ei "perävaunua"
Minulla on siellä suomessa jousittamaton kaksi akselinen perävaunu ja kas sitä koskee tuo 60 km/h nopeusrajoitus.
Ja sama sääntö koskee kaikkia hinattavia laiteita, henkilönostimet, kompressorit sun muut.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, se jousittamaton laite on nimenomaan Hihattava ajoneuvo - ei O1-luokan perävaunu ;)
Oothan muistanu rekisteröidä sen omasi - siirtymäaika loppuu tänävuonna ;)
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 2.04.2014 kello on 12:49 ---Niin, se jousittamaton laite on nimenomaan Hihattava ajoneuvo - ei O1-luokan perävaunu ;)
"Saivartelua sanoi saivar kun täin tapasi. ;)"
Oothan muistanu rekisteröidä sen omasi - siirtymäaika loppuu tänävuonna ;)
--- Lainaus päättyy ---
Muistanut olen, mutta en ole rekisteröinyt, mutta onneksi siellä suomessa on tallin seinällä parit kolmet belgian vientikilvet kun on joskus tullut joku auto uitettua suomeen. Semmoisen ruuvaa kiinni ja eikun menoksi.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 2.04.2014 kello on 12:53 ---Muistanut olen, mutta en ole rekisteröinyt, mutta onneksi siellä suomessa on tallin seinällä parit kolmet belgian vientikilvet kun on joskus tullut joku auto uitettua suomeen. Semmoisen ruuvaa kiinni ja eikun menoksi.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Jos veturissa belgian-kilvet, ei taida polliisi tohtia pysäyttää ;D
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 2.04.2014 kello on 13:31 --- Thumb
Jos veturissa belgian-kilvet, ei taida polliisi tohtia pysäyttää ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tohtii ne, joskus kun tampereen ohi ajotie oli valmistunut viittä vaille ja siellä oli paljon 80 km/h, niin ajoin tutkaan 98km/h. Tosin ilman kärriä. No setät pysäytti ja toinen tuli auton viereen ja pyysi paperit englanniksi ja minä sanoi aivan savon murteella okei. No se sai paperit ja ojensi ne toiselle joka käveli maijaan. Tuli kohta takaisin tokas toiselle; tällä kaverilla on suomalainen nimi, kysy puhuuko se suomea. No se kysy ja minä vastasin jonnii verran. No sitten haasteltiin niitä näitä kunnes se kysy että jos saat sakot niin maksatko , minä vastasin kieltävästi. No antoivat sitten kirjallisen huomautuksen loppu kaneetilla että näitä kolme ja otetaan kortti pois, hyvää matka. Eli kyllä se suomi poliisikin osaa olla järkevä jos sen kanssa ei alla kränäämään
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 2.04.2014 kello on 12:28 ---Ensiksikin, korttiasiat katsotaan papereista. Korttivaatimus ei muutu ylipainoilla.
Toiseksi tuo 60km/h rajoitus koskee "hinattavaa ajoneuvoa" ei "perävaunua"
--- Lainaus päättyy ---
Perävaunu on hinattava ajoneuvo.
http://www.karavaanariwiki.org/index.php?title=Per%C3%A4vaunu
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta