Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Asuntovaunun vaihto - vinkkejä viisaammilta & kokeneemmilta

<< < (9/44) > >>

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 31.03.2014     kello on 15:52 ---Joo. Kyllä Cabby on ehdoton ykkönen!! Ja vetoautoksi Saab.

:P

Ja tässä tekstissä oli tarkoituksena humoristinen piikittely sinne Tikkakosken suuntaan!

--- Lainaus päättyy ---

Mainittiiko täällä minun nimi merkki  :laugh: :laugh:

Cappy ja suoappi  Thumb  ;)

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 31.03.2014     kello on 15:47 ---Onko joku kehunut kabea vaunujen aateliksi ;) Kaukana siitä :D :D

--- Lainaus päättyy ---

Ei millään pahalla, mutta ihan yhtä huonosti (messutarjonnan perusteella) on viimeistelty myös polarit ja soliferit. Ja niillä stryroksilla eristetyillä seinillä ei passaa pahemmin elvistellä.

Cabbyn viime vuoden lahden messuilla ollut mallisto mun mielestä erottui viimeistelyn suhteen edukseen muiden pohjoismaalaisten joukosta.

Petrooli:
Tuossa olisi hintahaarukkaan sopiva: Thumb

http://www.nettikaravaani.com/dethleffs/560-sk/1405194

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 31.03.2014     kello on 22:16 ---Ei millään pahalla, mutta ihan yhtä huonosti (messutarjonnan perusteella) on viimeistelty myös polarit ja soliferit. Ja niillä stryroksilla eristetyillä seinillä ei passaa pahemmin elvistellä.

Cabbyn viime vuoden lahden messuilla ollut mallisto mun mielestä erottui viimeistelyn suhteen edukseen muiden pohjoismaalaisten joukosta.

--- Lainaus päättyy ---

Kuule se on ihan yksi maku mistä ne seinät on rakennettu, kunhan on hyvä ja lämmin olla. Eikä mun vaunussa ainakaan ole tarvinnut korjata (vielä) mitään tehtaan jäljiltä.
Mulla on hieman enemmän kokemusta niistä kuin pari messureissua suurennuslasin kera.

Tuo Cabby on kaksipiippuinen juttu, Se on minun mielestä ruma sisustukseltaan, joten se siitä.

Ketjussa oltiin ostamassa alle 15 k€:n vaunua perhekäyttöön autoon millä saa vetää 1500 kg. Nyt kiihkoilijat jo haukkuu kaikki mahdolliset ja alkavat uusia hänelle tarjoamaan?
No sehän on foorumeitten tapa,  "se minun merkki on paras, muuta ei saa ostaakaan".
Jotenkin tuntuu ja on tuntunut että jokainen saa itse päättää mitä hankkii ja mistä.

Naussi:
Paras ja halvin on se jonka itse haluaa. Halvimmaksikin vaihtoehto tulee, ettei tarvitse heti olla vaihtamassa ja sitä kautta saada arvonalennuksesta lisälaskua. Alde ja 250 leveys on ehdoton vaatimus. Veti vaunua tai viihtyy kausipaikalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View