Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Asuntovaunun vaihto - vinkkejä viisaammilta & kokeneemmilta
MarkoA:
--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 1.04.2014 kello on 08:00 ---Paras ja halvin on se jonka itse haluaa. Halvimmaksikin vaihtoehto tulee, ettei tarvitse heti olla vaihtamassa ja sitä kautta saada arvonalennuksesta lisälaskua.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo oli kyllä erittäin hyvin sanottu. Ja pätee myös (veto )auton vaihtoon.
K.E.V:
Nimenomaan, emmehän kysy verhojen väriä tai saunan kalustusta täältä ,emmehän :-*
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 31.03.2014 kello on 22:16 ---Ei millään pahalla, mutta ihan yhtä huonosti (messutarjonnan perusteella) on viimeistelty myös polarit ja soliferit. Ja niillä stryroksilla eristetyillä seinillä ei passaa pahemmin elvistellä.
Cabbyn viime vuoden lahden messuilla ollut mallisto mun mielestä erottui viimeistelyn suhteen edukseen muiden pohjoismaalaisten joukosta.
--- Lainaus päättyy ---
Mullakin vaan purut seinän välissä,mutta lämpöstä se alde sinne vaan pukkaa ;) :D
-------:
Kuinkahan monen on vaaka setä pysäyttänyt..? Pyydän vastausta. Eivät tunnu tiiravan sen taivaallista vaikka aihetta olisi ollut.. asiallisesti lastattu, niin ammattilainen nuista mun kuormista olisi osanut lukea, että painoa on..
pekauppi:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 1.04.2014 kello on 20:13 ---Kuinkahan monen on vaaka setä pysäyttänyt..? Pyydän vastausta. Eivät tunnu tiiravan sen taivaallista vaikka aihetta olisi ollut.. asiallisesti lastattu, niin ammattilainen nuista mun kuormista olisi osanut lukea, että painoa on..
--- Lainaus päättyy ---
Ei ne suomessa yleensä, jos ei satu kamala munkki että ovat ratsaamassa raskasta kalustoa ja siinä samalla ottavat puntariin. Norjassa voi jo joutua kinkkiseen tilanteeseen ja Saksassa ...
Juu, nuo painot menee niin että jos auto jaksaa ja jarrut pitää niin se on hyvä!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta