Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Ajaminen Euroopassa

<< < (5/14) > >>

"Masi":
Ja jatkoa Hollanitilaisesta liikennevalvonnasta . 30%  moottoriteistä on nykyisin keskinopeus valvonta ja vuoteen 2017 on hollannissa tarkoitus olla tuo valvonta koko moottoritie verkolla. Ja Amsterdamiin tulevilla kaikkilla moottriteillä tuo on jo.
Belgiassa on vasta vlaanderin puolella tuo keskinopeus valvonta samalla tasolla kuin hollannissa, mutta vlaanderhan on vain puolet maasta.

seija:
Voihan se olla mutta ei toimi käytännössä. Mutta ei tästä enempää muuta kuin paikallistietoa...

Amsterdamissa on aina ruuhkat, kamerat aivan turhia. Samoin Rotterdam.

seija:
Lisäksi jos on suomalainen rekkari ja kamera välähtää, ei tule ikinä maksumääräystä. Menkää ja kokeilkaa. Tai ajakaa ykköskaistaa rekkojen kanssa. Hollantilaiset ovat tosi mukavaa kansaa, itse olen asunut siellä pitkään, tykkäävät norjalaisista ja suomalaisista.

Voi kertoa erään todistuksen tästä. Tulin koiranpennun kanssa Suomeen, ylipainonen, lennolla Shipholessa punnitsivat sen pennun, "ei voi laittaa matkustamoon". Katsoivat sitten Suomen passini. Unohtivat ylipainon "ei maksa mitään", lensin pennun kanssa Suomeen. Aivan ihania ihmisiä! Jos olisivat halunneet, olisivat vaatineet pennun ruumaan ja boksiin, ja olisi maksanut monta sataa lisää sekä samalla alkuperäisen lennon peruuntumisen.

knausboy:
  Voi voi sinua Seija, kyllä nyt täytyy opiskelu uudelleen, liikennesäännöistä. Netistä löydät jokaisen maan nopeusrajoitukset, sekä muut määräykset. Muuten, SAKSASSA EI ole eri nopeudet kaistoilla, vaan rajoitus tai rajoittamattomuus koskee kaikkia kaistoja, jollei tiedä ei kannate kirjoitella.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: seija - 20.03.2014     kello on 20:20 ---Lisäksi jos on suomalainen rekkari ja kamera välähtää, ei tule ikinä maksumääräystä. Menkää ja kokeilkaa. Tai ajakaa ykköskaistaa rekkojen kanssa. Hollantilaiset ovat tosi mukavaa kansaa, itse olen asunut siellä pitkään, tykkäävät norjalaisista ja suomalaisista.

--- Lainaus päättyy ---
Kuule, nyt kyllä luulen, että huijaat... :)
Yrität saada vain minut huoletonna ajelemaan reippaasti Hollannissa.
Tuolla netin syövereissä on paljonkin palstoilla tarinaa, jossa suomalaiset kertovat kameratolpn antamista sakoista. Vieläpä kuvaavat ryökäleet takaapäin. Vai mahtaako nämä kokemuksiaan kertovat sitten huijata. Ketäs tässä pitäis uskoa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View