Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Ajaminen Euroopassa
Kaija:
Mulle tuli jännä fiilis, että onko Seija ja Reissaajanainen ehkä siskoksia? ;)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 11.04.2014 kello on 16:57 ---Mulle tuli jännä fiilis, että onko Seija ja Reissaajanainen ehkä siskoksia? ;)
--- Lainaus päättyy ---
Vaihtanut nimmarin , sama henkilö.
Ei voisi muuta ollakaan ;D
kaarina:
Mun mielestäni olisi oikeasti hyödyllistä avata myös semmoinen ketju, minne voitaiisin kerätä kaikkia niitä vähemmän mukavia sattumuksia matkojen ja vuosien varsilta, sillä totta kai on hydyllistä kaiken kivan ja innostavan lisäksi kuulla myös miten rosvot ulkomailla toimivat, ja miten niihin saattaisi voida varautua/ennakoida.
Ei sitä aina heti tajua tai ymmärrä että esim auton ovet pitäisi pitää lukossa ajon aikana, kun vaikka etelä-ranskalaisien kaupungin läpi ajettaessa joku saattaa liikennevaloissa ajaa skootterilla viereen, avata ovesi ja napata sylissäsi/jalkotilasssi olevan käsilaukun, ja kiihdyttää skootterillaan liikenteen sekaan ennen kuin ehdit kissaa sanoa.
Ei ole tämä juttu omalle kohdalle sattunut, mutta totta silti. Omasta kokemuksestakin voin muutaman esimerkin kertoa siellä "varoittavat esimerkit "-ketjussa...minkä toki voisin itskein avata....:) Just nyt en ehdi kyllä.
t.Kaarina
K.E.V:
Tämä on ihan ok.
Avattu uusi ketju, pysyvä aihe.
http://karavaanari.org/index.php/topic,10386.msg191866/topicseen.html#msg191866
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta