Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Ajaminen Euroopassa

(1/14) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: seija - 20.03.2014     kello on 17:24 ---Eckerö on tosiaan halvin reitti Helsingistä Tallinnaan, ja sen ahtauden kestää kyllä. Kannattaa jättää yksi ajamaan auto sisälle ja matkustajat menemään matkustajalinjaa, koska he ehtivät aiemmin ja varaavat edes istumapaikat (sama show esim Ahvenanmaa-Ruotsi Eckerö linjalla sekä Saksan linjoilla).

Viimeksi kun menin Eckeröllä, istuin lattialla koko matkan, edes portailla ei ollut tilaa, jonotin kahvia 2 tuntia...

Yhden kerran tein mokan näiden Vingnettejen kanssa, tottakai pysäytettiin, oli kuulemma tulossa 500 euron sakot, mutta selvisin siitä 20 eurolla.. käteistä.

Tikkakoski; jos Venäjällä pärjää, pärjää kyllä Puolassakin. Itse en yöllä aja Puolassa koskaan, siitä varoitellaan, varsinkin viikonloppuisin on niitä rosvoja liikkeellä. Koiratarra autossa auttaa kyllä. Muutaman yön viettänyt Suwalkin rakenteilla olevan vankilan? parkkipaikalla ja paikallinen poliisi ollut siinä turvaamassa, pienellä maksulla, nehän lähtevät perään ilm auttamis (tai rahastamis) tarkoituksella kun näkevät yhden ihmisen autossa.  Ja tosiaan se uusi moottoritie on turvallinen. Tietulleissa on paikallinen poliisi samoin jokaisessa levähdyspaikalla, lisäksi oli muutama rajavartija noissa, tulivat juttelemaan koirista huonolla englannillaan ja sitten kertoivat että mene nainen nukkumaan, he herättävät kun lähtevät. Siis minulla on WT metall koirakärry perässä, ja siinä koiratarrat.

On hieman eriasia reissata porukalla, tai reissata yksin.

Venäjällä en ole ajanut.

--- Lainaus päättyy ---
Empä rupea vääntämään rautalankasta...

seija:
Ilmeisesti kirjoitin jotakin tyhmää?

Eikös karavaanari ole kaikkien kaveri, itse ainakin olen ollut. Sori kun pilasin päiväsi ;)

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: seija - 20.03.2014     kello on 18:30 ---Ilmeisesti kirjoitin jotakin tyhmää?

Eikös karavaanari ole kaikkien kaveri, itse ainakin olen ollut. Sori kun pilasin päiväsi ;)

--- Lainaus päättyy ---
       Kirjoitit viisaita....

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: seija - 20.03.2014     kello on 17:37 ---Kyllä, ne on kielletty Puolassa, eli se toiminto pitää kytkeä pois. Niitä ei käytännössä tarkisteta kieliongelman vuoksi.

--- Lainaus päättyy ---
Ok..
Mulla on ollut aina kameratunnistin päällä navissa Puolassa, Norjassa, tai Ranskassa. Tosin jossain päivityksessä Ranskan kamerat oli päivitetty pois Tompasta.
En ole viitsinyt alkaa kikkailemaan Navin kanssa jonkun maan sääntöjen takia . En kyllä niitä osaisi kytkeäkään pois päältä noin äkkiseltään.

seija:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 20.03.2014     kello on 18:38 ---       Kirjoitit viisaita....

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos! Autoliiton jäsenenä seuraan hyvin tarkkaan näitä asioita.
Mukavia reissuja sinnepäin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View