rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: mitä mieltä olet ,kun taas kohta pitää olla kellot kesäajassa ?  (Luettu 13159 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:13
eipä uskois noist venäläissist , et heilt lähtee noin hyvei ehrotuksii ... kannatan tuot ehrotust 100%,sti ...nyt vois suomi ottaa kerrankin mallii naapurmaast  :)
Kyllä ainakin ennen vanhaan sanotiin Neuvostoliiton rajalla, että siirretään kelloa taaksepäin...50 vuotta.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Kyllä ainakin ennen vanhaan sanotiin Neuvostoliiton rajalla, että siirretään kelloa taaksepäin...50 vuotta.
  Muuttuisko tilanne !!?  ;D

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.01.2021 kello on 19:00
Syvältä >:(

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
Aikaisin nukkumaan!!!

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 6.07.2024 kello on 20:50

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:13
Kylläpä oli pää kipee kun nukkui (johtuu nukkumisesta  ;D) niin pitkään tänään ihan setsemään asti.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:15
Mitenkä nämä "läppärit",ja kännykät !!

Riippuu tasan laitteista ja asetuksista  miten on laitettu.

Humaxin boksi vaihtaa ajan heti kun laittaa virran päälle.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Riippuu tasan laitteista ja asetuksista  miten on laitettu.

Humaxin boksi vaihtaa ajan heti kun laittaa virran päälle.

Näkyy ainakin läppäri vaihtanut kelloajan !

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
kellot ajassa kesään ,mut ulkon bofoorit huutaa ,jot jäätävä tuuli ...no onneks aurinko paistaa vak ulkon onkin hrr ...vuonna 07 oli +17,5 helle tähän aikaan ...mis luuraa kevät ..ja lämpö sen ..eipä auta kun pitää villahousut jalas ja untuvat pääl tai oikeammin takin siäl... mut jos siten tarkenis jotenkuten   ;D ;D ;D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
kellot ajassa kesään ,mut ulkon bofoorit huutaa ,jot jäätävä tuuli ...no onneks aurinko paistaa vak ulkon onkin hrr ...vuonna 07 oli +17,5 helle tähän aikaan ...mis luuraa kevät ..ja lämpö sen ..eipä auta kun pitää villahousut jalas ja untuvat pääl tai oikeammin takin siäl... mut jos siten tarkenis jotenkuten   ;D ;D ;D
Niimpä niin..vuonna -07 olin ajanu jo mopottimel sen 2000kilsaa..stana!
3 viikkoa ja 5 päivää ja tarttis ol jo mopotimel matkal..huoh..pikka se alkaa jo epäilyttämään tämä kesäaika ny  :P

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.09.2024 kello on 10:40
Eilen illalla uni ei tullut kellon mukaan. >:(
Ja tänä aamusta sitten olis vielä nukuttanut kun piti nousta ylös. ???

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Eilen illalla uni ei tullut kellon mukaan. >:(
Ja tänä aamusta sitten olis vielä nukuttanut kun piti nousta ylös. ???

sama täällä ... ja sit viel tota samperin luntakin taas satanu ... niin eipä  kyl tunnu keväälle ei parhaal tahdollakaan... >:( oon niin kyllästynyt lumeen .. ja näihin kellojen rukaamisiin .. :(  >:(

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
Olen varmaan tässä asiassa ihan yksin eri mieltä; nukahdin kellon mukaan, noin klo 23, ja heräsin 6.45, ilman erityisempiä ongelmia. Se saattaa auttaa, että olen parantumassa flunssasta ja olo tuntuu niin paljon paremmalle, ettei paljoa paina yksi tunti sinne tai tänne.  :D

Mutta sitä mieltä olen, jotta säätila saisi seurata kellonkääntämistä. Vaan saahan taas illalla liikuntaa, ja mukava kolailla, kun on valoisaa!

Pankaas nyt perkule vähän positiivisuutta peliin!!!

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.09.2024 kello on 10:40
Olen varmaan tässä asiassa ihan yksin eri mieltä; nukahdin kellon mukaan, noin klo 23, ja heräsin 6.45, ilman erityisempiä ongelmia. Se saattaa auttaa, että olen parantumassa flunssasta ja olo tuntuu niin paljon paremmalle, ettei paljoa paina yksi tunti sinne tai tänne.  :D

Mutta sitä mieltä olen, jotta säätila saisi seurata kellonkääntämistä. Vaan saahan taas illalla liikuntaa, ja mukava kolailla, kun on valoisaa!

JEE !
Viime yönä sato parisenttiä lunta ja huomiseksi lupaa lisää. 8)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11

Positiivisuus on yliarvostettuu ja nyt tuntuu et seki on hanurist  ::) ;D ;D