|
Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla
Tuo GLONASS on osittain myös se taikasana Nykyisessä on seinä alumiinia, mutta katto jotain muovia jotta kestää rae sateet. Ja tässä kestää pidempään saman vanhan tompan sateliittien etsintä kuin tuossa entisessä.
Enhäntä ole ikinä kokeillut ulkoiseen gepsiin, siinä Lumiassa on itsessään sekä gps että glonass vastaanottimet. Pieksää nopeudessa ja tarkkuudessa ulkoiset. Eikä sitä karttatoiminnetta tartte pitää online. Lataa vain kartat valmiiksi Minä olen kyllä miettinyt ulkoisen gps:n parittamista joko noksun tai asuksen tabletin kanssa. Ihan vain leikkikaluksi suorituskykymittauk siin. Puhelimen omalla gps:llä ei saa luotettavia lukemia vaan perusautossakin näyttää 0-100 km/h kiihdytyksessä liian hitaan arvon. Käsittääkseni 10 hz gps:llä saa jo aika luotettavia arvoja. ![]() Edit: Ja muutamat orgilaiset , Lerssinen mukaan luettuna ![]() Lähinnä mietin racechronon hyödyntämistä jos vaikka kävisi Fiestalla ahvenistolla harjoittelemassa kesällä. Kaksipyöräisillä kun ei ole siihen rohkeutta ![]() Bavaria: Tarkoitin yleisesti, en missään autossa. Kotona sisällä omakotitalossa Lumia löytää paikan, mutta Tomppa ei. Tomppa on luultavasti ronkelimpi signaalin suhteen. Kun käytät sen ulkona kartalla, se saattaa sisälläkin löytää paikan heti. No, Folkkariinkin tulee 0-100 km/h ajaksi Asuksen tabletilla +13 sek. Nop. mittari näyttää 120 km/h ennen kuin tabletin ohjelma kerkiää sataseen. Se tarkistaa sijainnin liian harvoin. Mulla oli entiwanhaan Autorouten kyljessä Magellanin perusgepsi, jolla ajoi joka risteyksestä ohi, kun se päivitti itsensä ½ minuutin välein. Onneksi verkosta löytyi välppä, jolla päivityksen sai reaaliaikaiseksi. Se tarkistaa sijainnin liian harvoin. Mulla oli entiwanhaan Autorouten kyljessä Magellanin perusgepsi, jolla ajoi joka risteyksestä ohi, kun se päivitti itsensä ½ minuutin välein. Onneksi verkosta löytyi välppä, jolla päivityksen sai reaaliaikaiseksi.Mikäli bluetoothilla liittää lumiaan tai vaikka tablettin tämän linkin 10hz gps vastaanottimen http://www.verkkokauppa.com/fi/product/24710/dhxkq/Garmin-GLO-langaton-Bluetooth-GPS-vastaanotin niin luotettavuuden pitäisi olla jo tarkka vaativampaankin käyttöön? Se tarkistaa sijainnin liian harvoin. Mulla oli entiwanhaan Autorouten kyljessä Magellanin perusgepsi, jolla ajoi joka risteyksestä ohi, kun se päivitti itsensä ½ minuutin välein. Onneksi verkosta löytyi välppä, jolla päivityksen sai reaaliaikaiseksi. Kerrotko tällaiselle maallikolle, mikä on "välppä"! Tiedän sen tarkoituksen muissa kohteissa, mutta tietotekniikassa tuntematon. |