rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: minkäs laisia elokuvia orgilaiset katselee tai mikä on se suosikki ?  (Luettu 1655 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
itse rakastan noit vanhoi kotimaisii elokuvii ... niis on niin kiva katsella , mitä oli sisutus ja muoti siihen vanhaan hyvään aikaan  ...noo-oo tietty tauno palo saa tänkin  sytämmen viel väräjää , kuin uiseampi muukin mies noist vanhoist elokuvist .. :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Joka vuosi sama Väinö Linna ja tuntematon sotilas ,olisko jo 50 kertaa katsottuna..kait se sitten on suosikkini :-\
Taidan jättää seuraavat väliin ja vaihtaa kanavaa, olisko ehdotuksia.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Joka vuosi sama Väinö Linna ja tuntematon sotilas ,olisko jo 50 kertaa katsottuna..kait se sitten on suosikkini :-\
Taidan jättää seuraavat väliin ja vaihtaa kanavaa, olisko ehdotuksia.

mä ihan kokeilin viimevuon , minkälaisen vierotusoireen saan , kun en sitä katsonut ja pitää sanoa , et henkiin jäin  ;D ;D ;D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Itse asiassa tuo TV katselu on jäänyt vähälle, kun ja jos sieltä tulee jotain mielenkiintoista, niin joko vaimo tai sitten lapset (tytöt) 12 v ja 16v katselevat  heitä kiinnostavia sarjoja ,joten joudun siirtymään taka vasemmalle tai talliin..kun emme omista kuin yhden telkkarin :-[

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:34
Minä tykkään katsella toimintaelokuvia silloin kun on aikaa ja haluaa rentoutua. Nytkin tallennettu kymmeniä kuvia Elisa viihteellä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Minä tykkään katsella toimintaelokuvia silloin kun on aikaa ja haluaa rentoutua. Nytkin tallennettu kymmeniä kuvia Elisa viihteellä.

täällä yx kans tykkää niist räiskeist ja paukkeist nyt onkin tullut 007 ihan kiitettävästi ... itse en jaksa niit enään katsoa , kun nekin niin kuin  kaik muukin tv ohjelmat tulevat 100x uusintan , jot ulkoa ne jo osaa ... tuos viihtees taitaa olla sentän jotain uutuuksiakin , joita sit taas viitsis katsoa ... mut on välil hyvä leputtaa silmiäkin ja seurata näit kotimaisii elokuvii pysyy hyvin kärryil vaix olis  silmät kiinni  ;D ;D ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.03.2021 kello on 19:52
toiminta ja komediaa ja vanhat länkkäri elokuvat ja piiretyt

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:14.06.2024 kello on 14:32
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Kotimaiset elokuvat -50 ja -60 luvulta, lähinnä lapsuuden maisemien vuoksi. Ja länkkärit, jos joskus sattuu vielä tulemaan. Toisaalta suosikki on Tuntematon sotilas ja piirretyissä Maantiekiitäjä. ::)
Ne väkivallan ja tappamisen opastamiseksi tehdyt elokuvat, klo. 22.00:n kahta puolen ei kiinnosta.  ???

  • Vieras
  • itse rakastan noit vanhoi kotimaisii elokuvii ... niis on niin kiva katsella , mitä oli sisutus ja muoti siihen vanhaan hyvään aikaan  ...noo-oo tietty tauno palo saa tänkin  sytämmen viel väräjää , kuin uiseampi muukin mies noist vanhoist elokuvist .. :)

    Taunosta en nyt tiedä.? Mutta nuo
    vanhat kotimaiset elokuvat kyllä katson.

    Ja sitten nuo uusinnat. :(

    Näyttäisivät uusintana vaikka Valehtelijoiden klubin,
    se olisi minun mieleen.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.04.2023 kello on 16:44
    • Nurmijärvi
    Äksönii pitää olla, sitten tulee,luontoelokuvat/dokumentit.
    sarjoista C.S.I.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Sci-fi-elokuvat ensi sijalla, sitten esim. Avara luonto, dokumentit, lännenleffat. Siinä nyt ensi alkuun.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 6.06.2016 kello on 21:49
    Suomileffaa... suomileffaa... suomileffaa... muita sitten vahingossa ja tekemisen puutteessa.

    Matti Ijäksen elokuvat on erityisesti lähellä sydäntä.