Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
Jepukka:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 11.03.2014 kello on 17:03 ---Sarkasmi on vaikea laji.
Mutta, oletko todella sitä mieltä että jos puhuminen ei auta, niin silloin pitäisi vain jatkaa puhumista ja jättää tekemättä asiat joista aiemmin on kertonut että tapahtuu jos tyyli ei muutu?
--- Lainaus päättyy ---
Sarkasmi on todellakin vaikea laji, enkä sitä kirjoituksessasi huomannut. Ilmeisesti en saanut sinulle pointtiani esille tarpeeksi selvästi esille, joten kokeilen uudestaan. Huuda hep jos menee ohi ja jos huudat sen hep niin, en taida voida sille mitään.
Siis, mielestäni puhumalla netin käytön rajoittamista silloin kun käyttö menee vähän "yli" on paras tapa hoitaa asia. Jos puhuminen/huomautus tms. ei mene perille niin tätä voi tehostaa antamalla pikku sanktio esim. rajoittaa nettiä ohjelmallisesti, takavarikoida modeemi, läppäri tms. netin käyttöväline.
Tuota sanaa "yli" en nyt oikein osaa kirjoittaa, mutta toivottavasti ymmärrät jutun juonen.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 11.03.2014 kello on 18:17 ---Sarkasmi on todellakin vaikea laji, enkä sitä kirjoituksessasi huomannut. Ilmeisesti en saanut sinulle pointtiani esille tarpeeksi selvästi esille, joten kokeilen uudestaan. Huuda hep jos menee ohi ja jos huudat sen hep niin, en taida voida sille mitään.
--- Lainaus päättyy ---
Itse olit smy:n kanssa samoilla linjoilla, että "puhuminen ja rajojen laittaminen auttaisi". Ja silti samassa lauseessa olitkin kantamassa elektroniikkaa varastoon lukkojen taakse, etkö sitten oikeasti uskonutkaan siihen puhumiseen ja rajojen laittamiseen?
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 11.03.2014 kello on 18:17 ---Jos puhuminen/huomautus tms. ei mene perille niin tätä voi tehostaa antamalla pikku sanktio esim. rajoittaa nettiä ohjelmallisesti, takavarikoida modeemi, läppäri tms. netin käyttöväline.
--- Lainaus päättyy ---
Ja tästä nimenomaan on tässä topiikissa kyse, ei "miten puhun teinilleni joka notkuu yöt netissä kun itse olen töissä?". Joten tämmöiset puhe/luottamus/ymmärtäminen jutut tässä yhteydessä on täysin Off Topiccia ja on aiheen kannalta pelkää kohinaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta