Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?

(1/9) > >>

JJJ:
Menipä taas hermo. 12 v flikka roikkui netissä keskellä yötä,  ja samantien lähti neidiltä netti lomalle.

Kertokaa minulle kuinka langattoman verkon voi ajastaa pois päältä 21-06 väliltä?  Jotakin ohjelmia ja f-securea olen kokeillut mutta vain pöytäkoneen netti katkeaa ja langaton verkko toimii hela tiden.

Motukka on Elisa viihteen setti (mikälie merkiltään), pääsen kyllä sulkemaan selaimen kautta koko wifin mutta olisi hieno jos toimisi automaattisesti.

kimi:
Ja miten ajattelit omat yölliset kirjoitukset hoitaa?
Tabletin kortin kauttako?

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 10.03.2014     kello on 00:30 ---Ja miten ajattelit omat yölliset kirjoitukset hoitaa?
Tabletin kortin kauttako?

--- Lainaus päättyy ---
d
Juuri näin. Tälläkin pärjää loistavasti.

ipe:
meillä tää on toteutettu niin että koko kone menee mukulalla lukkoon arkena kaheksalta ja viikoloppusin yheksältä. ainaki vistassa ja seiskassa saa ajastettua käyttöajat eri käyttäjille. Oli samaa ongelmaa aikasemmin että koneella roikuttiin yötämyöten

Kaija:
Sitten pitää vielä varmistaa, että kännykällä ei pääse 3G-yhteydellä nettiin. On näiden juttujen kanssa meilläkin takuttu. Eihän nuo teinit tajua itse huolehtia nukkumisesta, jos on kivaa tekemistä!  >:(
Meillä vedettiin koko Elisan pönttö pimeäksi arki-iltoina ysiltä. Aikaa pidennettiin kymmeneen, kun likka oli 17v.
Terveiset natsi-äitipuolelta!  :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View