|
Sivuja: [1] Siirry alas
ydinlataus . Yksinkertainen kuin potkukelkka ja helppo ja halpa korjata ja osia löytyy vaikka mistä ,paitsi jarrupaineensäätöve nttili,jonka voi korjata jos osaa Kesti aikoinaan varusmiesten käyttöä 300000km ennenko ne sai laittaa romuihin niin siviilikäytössä ne on ikuisia ![]() Jos tuonikäinen Transit toimii noin kaikin puolin ja muuten kelpaa niin ei sitä pysäytä kuin maanjäristys tai Mulla on pakettiautona -90 mallin vanha taksi. Ajettu n. vähä allle 1 milj.km. Mä oon ajanu 9v aikana n.300 000 km. Kun oot ostamassa katso jousien kiintyskorvakkeet edestä ja takaa ei oo pahat tehdäkkään vaikka uudet vähä vahvemmasta aineesta. Katto sitte sieltä alta ne poikkipalkkien saumat lattiappeltiin tossa oli ehjän massan alla korjattavaa ruostumista. Perä huutaa kun kuluu sain omani kiristämällä hiljaiseksi. kannattaa vaihtaa perän ja vaihteiston öljyt vaikka Transitissa sitä ei kuulukkaan tehdä KOSKAAN? Oon omaani tehny molemmat helmat takahelman ja jousien kiinnitykset sekä poikittaispalkkeja sekä toisen takakulman. Osia saa esim Motonetista (peltiosia, vaijereita jne.) Koneelle on ed.omistaja tehny venttiiliremontin.e i muuta. Päästöarvot oli viimeksi 1,25 kun tossa turbokoneessa saa olla 3. Ennen katsastusta kannatta vaihtaa ilmansuodatin uuteen ja ajaa sillä pari kuukautta ja käyttään kaasua reilusti. Tietysti kaikki suutttimet täytyy tarkistaa että toimii. Jarruissa on sanomista siitä että palat ruostuu kiinni siitä selviää hyvällä puhdisteksella ja kuparitahnallla. Käy hakemassa kirjastosta vaikka, Alfamerin korjauskäsikirja tai osta se siitä selviää kuinka yksinkertainen se on ja osia saa.Esim mottorit maksaa hajottamolla n. 700-800 vaihteistot samaa luokkaa.Kaikkia osia saa myös mottorin osia motonetista. Jarruosat myös rummut löytyy myös motonetista hyllystä oli n. 60€/kpl Sitte kova tarkastus ja hyviä kilometrejä. Kaikki edelläkerrottu sillä varauksella että "avaimet pysyy" käsissä. Terv. Toivohttp://karavaanari.org/Smileys/SoLoSMiLeYS1/grin.gif
![]()
Oma kulkine vm.92. Ohjekirjaa kun ei auton mukana tullut. Kannattaa leittaa ruosteeirroitinta likoomaan kierteisiin ensin.
http://aijaa.com/PMl9ky Sivuja: [1] Siirry ylös
|