Tuollasta jälkeä tulee kun ei koskaan huolleta alustaa.
Tässä olisi ollut roiskeläpä paikallaan niinkuin vähän
taaempanakin olisi läppä poistanut roiskeet .
Kaikki nämä kotelot olivat kuin muurattu kuralla täyteen .
Tässä pahin paikka ilmeisesti vain suolan ja vesisuihkujen aikaansaannoksia.
Keskipalkitkin alkavat jo mukavasti ottaa väriä .
Tämä ei mielestäni anna kovin hyvää arvosanaa Fiatin korin suojaamisestakaan .
Sähköportaan kiinnitysraudat eivät kerro millainen pintakäsittely niissä on ollut asennettaessa .
Niiden kiinnityspultit ei irtoa kuin tynamiitillä koska nuo raudat vaihdan kyllä ruostumattomiin ,ei niitä puhtaaksi enää saa millään .
No ei homma toivotonta ole kun on hyvät vehkeet .
koteloihin laitan Ensisoiliaa joka tulee helposti saumoista läpi ja Tectyl 501 suoja-ainetta kun sieltä ei ruostetta saa sisältä pois ja sitten vielä kotelosuoja-aineen .
Alusta saa myös ohuen Tectyl 501 kerroksen joka ei kuivu kokonaan ja sitten alustamassaa päälle .
Eihän tästä uutta tule mutta jarrutetaan ruosteen muodostusta kun huolletaan säännöllisesti .
Aivan varmasti laitan roiskeläpät etupyöriin ja pari läppää noiden pikku palkkienkin eteen ja katsotaan miten käy .
Päältä päin pirssi on komia ko mikä. Tottakait on maalattu osittain ko kaikki tarratkin on poistettu . Oikea takaovi uusittu. Liekkö sitten pökätty jollain lailla .
Maalaus näyttäisi hyvin tehdyltä ja jo aikaa sitten tehdyltä . Eihän näistä tiedä ennenko ajan päästä .