Kirjoittaja
Aihe: Mikä tekee Volvosta hyvän veturin?? (Luettu 36164 kertaa)
« Vastaus #31 : 17.01.2013 kello on 10:26 »
« Vastaus #32 : 17.01.2013 kello on 10:33 »
« Vastaus #33 : 17.01.2013 kello on 10:40 »
He-he.. Ransulla mukaan viivalle, yli 200Nm@1000rpm... boxin kanssa "muka" 175hp, 450Nm@1800rpm. Ennen kaikkea tiuha perä 2 L bensa perhevehkeiden mukana hyvin menee.. Omamassaa 3tn. Vaan taitaa volle jääkarhun kera painaa enempi Volvo asiaa sivuten - saattaa tuollainen V50 1.6D tulla kohta taloon. Tiedähäntä vaikka siinä koukku olisi..
« Vastaus #34 : 17.01.2013 kello on 10:41 »
. Satakunta hv:tä ja reilut 4000kg painoa, siinä on ohittamaton yhdistelmä.
Varsinkin jos ajat keskellä tietä....
« Vastaus #35 : 17.01.2013 kello on 10:49 »
Varsinkin jos ajat keskellä tietä....
En aja keskellä tietä. Meillä on aina pikku kiviä mukana, jos joku meinaa ohittaa, emäntä siirtyy istuinryhmään, avaa ikkunan ja antaa kivien lentää. On meillä ohitusvihkokin, joku traktorin ohitus siihen on merkitty ja sokeria juustoa leipää tomattia ...Ai niin se olikin ostoslista.
« Vastaus #36 : 17.01.2013 kello on 10:53 »
Volvo asiaa sivuten - saattaa tuollainen V50 1.6D tulla kohta taloon. Tiedähäntä vaikka siinä koukku olisi..
Meinaatko vaihtaa tilavammasta Saabista ahtaampaan Volvoon ? Minä yritin tulla Volvo-mieheksi mutta ei minun makuun ollut V40:sen ajoasento, lähinnä sen mataluuden takia, onhan siinä se korkeussäätö mutta sitten ottaa pää ovenkarmiin jo mun mittaisella. Onko tuo V50 sitten tilavampi ? V60 olisi mulle ajoasennoltaan sopivan korkea mutta menee liian kalliiksi jos haluaa vähän herkkuja.
« Vastaus #37 : 17.01.2013 kello on 11:07 »
^ Ei, kun 2. svedu taloon Jos tuo "melkein jenkki" vaihtuu...
« Vastaus #38 : 17.01.2013 kello on 11:31 »
Mitäkähän lie tehopainosuhde kun mulla reilu 200 hv ja 470 vääntöä
Sitähän mää siinä haarukoin, jos yhdistelmän kokonaispaino 3500kg Volkkarin väännöt jopa 310Nm, joten tuo pieni teho/paino häviö ei haittaa Joku kyseli otsikossa, "Mikä tekee Volvosta hyvän veturin??" - eiköhän se totuus ala epäilijöillekkin selvitä kun vertaa.
« Vastaus #39 : 17.01.2013 kello on 11:46 »
Entiwanhaan sanottiin, että kun automiesten juttuja kuuntelee, on vain kax hyvää autoa: Oma auto ja Mersu. Näkyy Mersu pudonneen listalta!
« Vastaus #40 : 17.01.2013 kello on 11:48 »
Entiwanhaan sanottiin, että kun automiesten juttuja kuuntelee, on vain kax hyvää autoa: Oma auto ja Mersu. Näkyy Mersu pudonneen listalta!
Olihan se tuossa mun aiemmin kirjoittamassa listassa mukana mahdollisena Volvon korvaajana.
« Vastaus #41 : 17.01.2013 kello on 12:04 »
« Vastaus #42 : 17.01.2013 kello on 12:10 »
Meinaatko vaihtaa tilavammasta Saabista ahtaampaan Volvoon ?
Minä yritin tulla Volvo-mieheksi mutta ei minun makuun ollut V40:sen ajoasento, lähinnä sen mataluuden takia, onhan siinä se korkeussäätö mutta sitten ottaa pää ovenkarmiin jo mun mittaisella. Onko tuo V50 sitten tilavampi ?
V60 olisi mulle ajoasennoltaan sopivan korkea mutta menee liian kalliiksi jos haluaa vähän herkkuja.
Jaa, vävypoika on 196cm ja ajaa niska suorana V50:llä
« Vastaus #43 : 17.01.2013 kello on 12:10 »
Sitähän mää siinä haarukoin, jos yhdistelmän kokonaispaino 3500kg Volkkarin väännöt jopa 310Nm, joten tuo pieni teho/paino häviö ei haittaa
Joku kyseli otsikossa, "Mikä tekee Volvosta hyvän veturin??" - eiköhän se totuus ala epäilijöillekkin selvitä kun vertaa.
Olisko KEVin yhdistelmä kok.massa kuitenki 4100kg (omamassa ~3.200kg) - hän sen tietää Jolloin luku onkin 0,048 (tai 0,063) - olisko Passatin luvut vastaasti 0,06 (0,083) Mikä sitten on se suoritus; 0-100 vai varttimaili. Satkuun jeesaa paljon tiheä välitys
« Vastaus #44 : 17.01.2013 kello on 12:12 »
Jaa, vävypoika on 196cm ja ajaa niska suorana V50:llä
Juu, ei ole ongelmia 1,91 metriselläkään - paitsi sedanin (S40) takapenkillä takaraivo kolisee.. Vaan mitäähän volle olla kartanomallia
|