Löytyy myynnistä mobile.de mercedes benz sprinter 519, aika viritys etelän talvehtijalleOn kyllä mielenkiitoinen sisustuskin... Linkki On kyllä mielenkiitoinen sisustuskin... Ossaako joku sanoa, mikä tuossa maksaa? Minusta hinnan perässä väärä merkki, kruunuina tuon ymmärtäisi. ![]() Ossaako joku sanoa, mikä tuossa maksaa? Minusta hinnan perässä väärä merkki, kruunuina tuon ymmärtäisi. Kyllähän tuo alusta pari vuotta vanhempana pelkällä lavalla maksaa jo yli 50 000 euroa. https://www.reezocar.be/occasion/mercedes_benz-sprinter+519.html Hyvä alusta pilattu.
(ainiin pian joku tulee kyseenalaistamaan, että miksi edes pitäisi miettiä jälleenmyyntiarvoa tai sen jälleenmyynnin helppoutta kun rakentaa itselle sellaisen kuin haluaa ![]() Kyllähän tuo alusta pari vuotta vanhempana pelkällä lavalla maksaa jo yli 50 000 euroa. Kyllä minä alustan arvon ymmärrän, mutta mihin se loppu tuossa menee? Rakennelmille ei saa millään montaa tonnia arvoa Tuolleen rakennettuna se alustankin arvo mielestäni romahtaa, kun eihän sitä voi käyttää enää järkevästi Kyllä minä alustan arvon ymmärrän, mutta mihin se loppu tuossa menee? Rakennelmille ei saa millään montaa tonnia arvoa Tuohan lähtee rungon päältä vartisssa pois jaloille seisomaan. Hollantilaisilla ammatinharjoittajil la ( rakennus-putki- ja sähkömiehet sun muut ) on noita yleensä työlavalla ja lomavarustuksella koppi samalle alustalle. Tuohan lähtee rungon päältä vartisssa pois jaloille seisomaan. Hollantilaisilla ammatinharjoittajil la ( rakennus-putki- ja sähkömiehet sun muut ) on noita yleensä työlavalla ja lomavarustuksella koppi samalle alustalle. Hytin takaseinä lavassa mukana? Kyllä minä alustan arvon ymmärrän, mutta mihin se loppu tuossa menee? Rakennelmille ei saa millään montaa tonnia arvoaJuurikin noin. Tuskinpa kukaan maksaa tuosta puoliakaan pyyntihinnasta. Lähestulkoon yhtä utopistinen hinta kuin Nettikaravaanissa se 155 000€ vuoden 1979 614 mersusta vaikka siinä onkin Gummins- moottori ![]() Tuossa on jotain tuttua profiilissa. Kaasupullo ainakin tuulettuu.
https://www.autoevolution.com/news/the-classic-tourer-trailer-camper-mixes-affordability-and-luxury-into-a-fine-package-209053.html ![]() Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla
Tällaisen kuvaparin löysin fb:sta
|