Leuhka peli.
Sivuja: [1] Siirry alas
6,5 g30 vaniKomea yhdistelmä,paljonkos noissa on jarrullista vetopainoa vaneissa ja muissakin jenkeissä? Komea yhdistelmä,paljonkos noissa on jarrullista vetopainoa vaneissa ja muissakin jenkeissä? Jenkkivehkeissä vetopainoja on pienennetty paljonkin, nykyisistä en tiedä. Mulla oli aikoinaan Oldsmobilen farkku ja sillä sai vetää 2500kg jarrullista tai jarrutonta. Käytännössä tuo jarruton olisi jo silloin ollut laiton mutta näin luki otteessa. Komea yhdistelmä,paljonkos noissa on jarrullista vetopainoa vaneissa ja muissakin jenkeissä? Autolla itellään saa vetää jarrullista 3900kg mutta koukku on tyypitetty "vaan" 2850kg ja jarruton se vakio 750kg edit: typo
*****
6,5 g30 vani Tota voi jo sanoa asuntovaunuksi. Tota voi jo sanoa asuntovaunuksi. Samaa mieltä aikas miehekäs peli Komea yhdistelmä,paljonkos noissa on jarrullista vetopainoa vaneissa ja muissakin jenkeissä?G20 0n paketti-auto, vetopainot hiukan vaihtelee. Tossa kyseisessä yksilössä jarrullista 1995 kg ja jarrutonta 455 kg!!!. Tosi hieno yhdistelmä,kelpais kyllä mullekkin.
Onpa kyllä komee. Vetopainoista puheenollen, Gemssussa 0 kg
Hieno chevy. Kattelinkin tuota viime kesänä Visulahdessa
Sivuja: [1] Siirry ylös
|