130 multijet 2011 mallisen kojelauta resonoi ikävästi sopivasti kytkintä nostaessa ja väliin tyhjäkäynnillä,ääni tulee sieltä vänkärin jalkatilasta alhaalta ja sen saa loppumaan kun sopivasti painaa kädellä sitä muovihäkkyrää mikä siellä alhaalla on,mutta mikä sen äänen aiheuttaa? Voisko olla joku kiinnike rikki tai löysällä vai mistä tuota ärsyttävää äänen aiheuttajaa pitäs alkaa katteleen?