Mänttä-Vilppula hinnasto alkaen 15 € ja huoltokäynti 8 € 60 min ilman suihkua.
Muuta en löytänyt, vai pitääkö olla kirjautunut.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Mänttä-Vilppula hinnasto alkaen 15 € ja huoltokäynti 8 € 60 min ilman suihkua. Muuta en löytänyt, vai pitääkö olla kirjautunut. No nyt onnistui... Hassua, että 12 tuntia maksaa 7,5 €, mutta huoltokäynti 1 t maksaa 8 €. Tuohon 12 tunnin varaukseen taitaa kuulua suihkukin, luulisin. ^No 12 tuntiin kuuluu leiripaikka suihkuineen ja muut oheispalvelut, No 12 tuntiin kuuluu leiripaikka suihkuineen ja muut oheispalvelut,No sitten... Kannattaa ottaa 12 tunnin paikka 7,5 € hintaan ja voipi käydä suihkussakin. Halvemmaksi se tulee kuin tunnin suihkuton huoltokäynti 8 € hintaan. Ei kai siellä häkissä sentään 12 tuntia tarvitse ahdistua, vaan voinee jatkaa matkaa, kun hommat on hoidettu. Epäilen kyllä, että tuossa hinnoittelussa on joku virhe ja se saattaa korjaantua loogiseksi. Näin varmaan on. Tai sitten siinä Mänttä-Vilppulan 12 tunnin minimikestossa on näppäilyvirhe. Jos sen minimin oli tarkoitus olla 20 tuntia kuten noissa kahdessa muussakin, niin sehän myös korjaa tuon epäloogisuuden. Toivottavasti avaavat viikon sisällä entisen Bestpark Merimaskun. Ollaan silloin menossa Naantalista yli Ruotsiin päivävuorolla ja tarvitaan yöpaikka jostain läheltä. Edellinen kerta Kuparivuoren parkkiksella jäähallin vieressä oli mopopoikien kiihdytysajojen takia niin meluisa että unet jäi vähiin. Ei varmaan sinne mennä nyt. BP Merimasku oli ihan kiva: rauhallinen paikka, ei häkissä ja tarjolla oli muutama "rantatonttikin". Kymmenkunta minuuttia ajomatkaa satamaan. Jos Caravanpoint avaa ton vikkelästi, täältä tulee yksi asiakas. Ja hei Caravanpoint, kun kuitenkin luette tätä ketjua: Pitäkää toi 12 tunnin minimi ja ottakaa muihinkin. Saatte varmasti enemmän asiakkaita, vaikka maksettu keskihinta ehkä laskeekin. Sivuja: [1] Siirry ylös
|