Etkös kertonut kuolleen piirikortin vaihtaneesi toisessa ketjussa? Jep ne vaihtoaivotkin piti herättää henkiin ohjelmallisesti. Niissä oli kiinni palopuhallin joka oli aiheuttanut 3 kertaa vikahälyn ja lukkoon..... ko palopuhaltimen laakerit oli aikas jumissa. Orkkis aivoista nyt suojageelit poistettu ja sitten edessä korjausjuotos kun kerkiää joulukiireiltä....s aapi vara-aivot. uusia kun ei enää saa. Tietty voisi ehkä asentaa jonkin toisen merkin aivot ja vaihtaa merkkikohtaiset liittimet....sinäll ään laite ei kait tarvi kuin + - , käynnistyskäsky, lämpötilatunnistin sekä infopiuha....joten perusrunko lienee sama kaikissa, johdotus merkkikohtainen. Mutta vois tulla hylkimisreaktioita jos woorrti huomaa että sinne sujautettu mersun aivot, iskisi sama ruostevaiva.... iskisi sama ruostevaiva....No huh huh, ei tartte Mersusta asti hakea. Just kaverin Tourneo vietiin prässiin. Ei meinannut romikseen kelvata kun kuulemma metallin takia otetaan, siinei ollut. Jep ne vaihtoaivotkin piti herättää henkiin ohjelmallisesti. Ehken ei kannata turhaan korjata, se hajoo muutenkin kuin webastosta, taitaa olla Ferro Oxide Rost Deutsche se heikoin lenkki tuossa vekottimessa https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a267e26b-6096-4388-a0f3-fe111e9215f3 Toisaalta estäähän se öljy pikkasen ruostumisen edistymistä No huh huh, ei tartte Mersusta asti hakea. Just kaverin Tourneo vietiin prässiin. Ei meinannut romikseen kelvata kun kuulemma metallin takia otetaan, siinei ollut. Vuodelta 2016 juttu.
W204 (viimeisin hankinta) ja W204X ei paljoa ruostu, ensin mainitusta edellinen malli kyllä. https://www.is.fi/autot/art-2000001172225.htmlFordeista ei tartte ettiä artikkelia, katsoo kadunvartta tai käy Tattarisuolla kävelemässä. Fordeista ei tartte ettiä artikkelia, katsoo kadunvartta tai käy Tattarisuolla kävelemässä.Ei tarvii Mersun hyötyautotkaan kun katselee muutaman vuoden ” vanhoja ” Ei tarvii Mersun hyötyautotkaan kun katselee muutaman vuoden ” vanhoja ” Suomalaisilla on joku ihme fiksaaatio että tavaran kuljetukseen tehdyn ajoneuvon pitäisi kestää 30 vuotta uutta vastaavana. Ne kun suunnitellaan yleensä maksimi kymmenen vuoden käyttö-iälle merkistä riippumatta ja sen jälkeen paaliin. Ja jos jollain on himo noita vanhoja pitää, niin pitää myös osata pitää huolta vekottimestaan. Fordeissa oli pahoja ongelmia ovien saumoissa 2000-2005. (samasta syystä kuin esim mersu ja opel)
Muuten kestäneet yllättävän hyvin aikaa. Pihassa nuoriso fusion vm 2003 joka pohjastaan lähes täysin ruosteeton. Focuksissa ongelmia enempi, ilmeisesti huonompi galvanointi kuin Mondeo. Suomalaisilla on joku ihme fiksaaatio että tavaran kuljetukseen tehdyn ajoneuvon pitäisi kestää 30 vuotta uutta vastaavana.Kyllä niitä pakuja Suomessakin potkitaan, kuin vierasta sikaa... Itse olen koko ikäni ajellut alvittomilla pakuilla. Sellaisia vähän käytettyjä hyvin pidettyjä on kyllä vaikea löytää. Paku saattaa olla lähes uusi, mutta vuoden ikäisessä saattaa olla jo kyljet lommoilla ja takapuskuri solmussa. Paku kestäisi siinä, kuin henkilöautokin, mutta kun se on hyötyauto, niin ei ole mitään väliä, miten käytetään. Sen näkee usein jo yhdellä silmäyksellä, kun katsoo Ducaton matkailuauton ohjaamoon, verrattuna tavarankuljetukseen käytetyn Ducaton vastaavaan. Tosin yksilöitäkin on suuntaan ja toiseen. Kyllä niitä pakuja Suomessakin potkitaan, kuin vierasta sikaa... Ei kannata hirveästi sinne ohjaamon vilkuilla, ne asiat on helppo fiksat, katsoo sinne mistä normaalisti alkaa tikapuu runko. Kaksi vuotiassa alkaa ruoste häämöttää maalin alta miltei kaikissa saumoissa. Ja se on tehtaiden aivan tietoinen valinta. Jos se valmistetaan kalliimmin, niin myydä saat, mutta kauppoja ei tule. Ei kannata hirveästi sinne ohjaamon vilkuilla, ne asiat on helppo fiksat, katsoo sinne mistä normaalisti alkaa tikapuu runko.Se ohjaamo ja takapuskuri kertoo tasan tarkkaa, miten autoa on pidetty... |