Tuli kulkimen makkariin aika hyvä hämärävalaistus. Toki saa sen ilotaloksikin noilla valoilla.
Maksoikohan jotain parikymppiä. Lisäksi vessaan pari tarralla tulevaa pyyhekoukkua. Näkee että pysyykö.
|
Tuli kulkimen makkariin aika hyvä hämärävalaistus. Toki saa sen ilotaloksikin noilla valoilla. Maksoikohan jotain parikymppiä. Lisäksi vessaan pari tarralla tulevaa pyyhekoukkua. Näkee että pysyykö. Lisäksi vessaan pari tarralla tulevaa pyyhekoukkua. Näkee että pysyykö. noita minä olen vallan käyttänyt, ei ole koskaan irronnut yhtään. Silti ne tarvittaessa saa irti jos haluaa. riippuu tietty pinnasta mihin ne liimaa, röpelöön ei tarraa. Piti pitkästä aikaa ostaa omaan piikkiin puhelinHankinta tuli, nyt pitäisi opetella vielä käyttämään. Samsungeja ollut niin kauan kuin älypuhelimia on ollut ![]() ![]()
Millaset ostit.Nokiat c3 nastat.. Itse asiassa ostin ne jo kesällä mutta nyt vasta maksoin.. Hankinta tuli, nyt pitäisi opetella vielä käyttämään. Samsungeja ollut niin kauan kuin älypuhelimia on ollut Sen olonen kampe, että kyljestä löytyy linkkuveitsi, ruuvimeisselit ja linjalaser ![]() Hankinta tuli, nyt pitäisi opetella vielä käyttämään. Samsungeja ollut niin kauan kuin älypuhelimia on ollut Löytyykö suomenkieli? |