Jos kuitenkin Jonsuuhun torille karjalan piirakoita syömään ja sitten SFC-Hietajärvelle kalan ja itsensä savustukseen. Vai lämmittääköhän he tähän aikaan vuodesta sitä mahtava löylyistä savusaunaa. 
|
Jos kuitenkin Jonsuuhun torille karjalan piirakoita syömään ja sitten SFC-Hietajärvelle kalan ja itsensä savustukseen. Vai lämmittääköhän he tähän aikaan vuodesta sitä mahtava löylyistä savusaunaa. ![]() Emäntä änkee perjantaina ihtensä virman pikkujouluihin. Joten lauantai aamuna vasta liikenteeseen. Kesä on mennyt, ja nyt on aikaa. Missä on kaikki treffit ja tapahtumat. Vai aletaanko rasvaamaan köyttä, muodissa olevaan syksyn masennukseen. Tuosta tuli muuten mieleen, että Fiiliksen alusta pitäisi rasvata, kymmenkunta nippaa.Kyllähän niitä treffejä vois pitää mutta kun ei ole halukkaita ;)pitävät jo 100km pitkänä matkana
Kyllähän niitä treffejä vois pitää mutta kun ei ole halukkaita ;)pitävät jo 100km pitkänä matkana Risto, rehvithän on tuurissa 2-4.11 ![]() http://karavaanari.org/index.php/topic,5555.0.html Juuri tultiin Lapinniemestä. Syysloma meni siellä.
![]()
Mennyt Tuurin treffit aivan ohi. Laitetaan mieleen.Onhan postikortti kuva.. Aivan mahtava kuva kotimaasta.. ![]() Jovensuuhun mennään aamulla. Emäntä istuu tuohon oikealle ja minä vasemmalle. wautsi kuin ihana tupa teillä onkaan hyvää viikonloppua ja turvallista matkaa ![]() Risto, rehvithän on tuurissa 2-4.11Onkohan sinne tulossa porukkaa? ![]()
wautsi kuin ihana tupa teillä onkaan Sanoppa sipu, montako lämmintä karjalan piirakkaa Joensuun torimummolta ostettuna söisit kerralla. Minä syön kuusi, voisin kokeilla huomenna jaksanko syödä sinun piirakkamäärän vielä siihen päälle. Munavoin kanssa tietenkin. ...Lurps. ![]() Sanoppa sipu, montako lämmintä karjalan piirakkaa Joensuun torimummolta ostettuna söisit kerralla. Minä syön kuusi, voisin kokeilla huomenna jaksanko syödä sinun piirakkamäärän vielä siihen päälle. Munavoin kanssa tietenkin. ...Lurps.Oliko marttojen tekemiä vai jonkin yrittäjän?
Onkohan sinne tulossa porukkaa? Ei ole väliä tuleeko vai ei mutta me mennään ![]() Sanoppa sipu, montako lämmintä karjalan piirakkaa Joensuun torimummolta ostettuna söisit kerralla. Minä syön kuusi, voisin kokeilla huomenna jaksanko syödä sinun piirakkamäärän vielä siihen päälle. Munavoin kanssa tietenkin. ...Lurps. lurps njam kuolaa hmm .. joskos 4 ja sit onkin päikkärit paikallaan ähkyyn mutta sinne pitää päästä niitä maistelemaan joensuun mummujen piirakoita joskos ens kesänä olis suuntana joensuu ihan vaan maistamaan piirakoita Sanoppa sipu, montako lämmintä karjalan piirakkaa Joensuun torimummolta ostettuna söisit kerralla. Minä syön kuusi, voisin kokeilla huomenna jaksanko syödä sinun piirakkamäärän vielä siihen päälle. Munavoin kanssa tietenkin. ...Lurps. lurps njam kuolaa hmm .. joskos 4 ja sit onkin päikkärit paikallaan ähkyyn mutta sinne pitää päästä niitä maistelemaan joensuun mummujen piirakoita joskos ens kesänä olis suuntana joensuu ihan vaan maistamaan piirakoita |