Onnittelut!
Vaan minä lähden toisten makkaamille, kun tilaisuus tuli. Johan tässä kerkiää kaksi yötä olla kotonakin, vaan nyt pääsee emäntäkin matkaan.
|
Onnittelut! Vaan minä lähden toisten makkaamille, kun tilaisuus tuli. Johan tässä kerkiää kaksi yötä olla kotonakin, vaan nyt pääsee emäntäkin matkaan. Matka Arvidsjaurin ja Arjeplogin kautta Fauskeen ja sieltä Engelöyan saarelle sujui hyvin. Mennessä meinasi pelko tulla puseroon kun Norjan rajaa lähestyessä tiet muuttuivat tuoreen lumen peittämiksi ja reitin hurjimmat mutkat ja mäet odottivat muutaman kymmenen kilomertin päässä. Onneksi Norjan puoleisilla rinteillä oli sade tullut vetenä ja lumiketjuja ei tarvinut asentaa. Takaisin tultiin eilen sateisen alkumatkan jälkeen upeassa kelissä. Kalaa tuli niukemmin kuin odotettiin, mutta uusia ennätyksiä silläkin saralla tehtiin. ![]() ![]()
![]() Jibbiii, pitkä talvi takana, Kesä on "vapauden aikaa" ![]() Pikkuprinsessan luona on käyty viime viikonloppuna. Seuraavana hanhia ja kurkia katsomaan ja Walpurina sitten luontoon vähän kauemmaksi.
Joo, Walpurina Seitsemiseen. Vapulla sitten lähetään, kun Rumatikki autollakin nippanappa tarkenee (tämän olen lukenut Suomi 24 -palstalta ja se ei valehtele!).
Vaikka projekti niin onneks tulee ajamalla kotiin serkkupojan ladon syövereistä ! Sent from my iPad using Tapatalk ![]()
|