Ruununhelmeen, ku siel on net harrasteajoneuvojen kokoontumisajot...
Tuleepahan samalla nähtyä vuoden 2012 karavaanarialue

|
Ruununhelmeen, ku siel on net harrasteajoneuvojen kokoontumisajot... Tuleepahan samalla nähtyä vuoden 2012 karavaanarialue ![]() Lauantaina vaunuillaanJos et pääse sinne rannalle niin olet hevon keskellä männikköä.Notta en tiedä millä meriiteillä.Järvinä kymät on mahtavat mutta niin rajoitetulle määrälle että ihan itkettää.. ![]() Jos olet männikössä niin on matkaa sinne vastaanoton ravintola/saunasuihku hässäkkään ihan liikaa.. Kenenköhän ehdoilla tuota aluetta onkaan rakennettu.. ![]() rantaparkkia suunnittelevat isommaksi, kuulemmasaunahässäkkä on kyllä myös siellä av.alueellaJaa missä.. Lainaa tekstiä niin kaikki tietävät mistä kommentoidaan.. ![]() Ihan hyvällä minä.. ![]() Jaa missä..siellä vaunualueen keskellä on huoltorakennus jossa suihkut ja sauna . kokeilin nyt sitte lainausta, enkä huonoa tykkää, tämä koneella olo ei vaan ole mun juttu siellä vaunualueen keskellä on huoltorakennus jossa suihkut ja sauna . kokeilin nyt sitte lainausta, enkä huonoa tykkää, tämä koneella olo ei vaan ole mun juttuNo se on hienoa että siellä on nämä mukavuudet ..Kuten sanoin en ollut siellä vaunualueella mutta ihmettelen että vaunualue on työnnetty sinne keskelle mäntymetsää.. ![]() Olis mahtavaa tarjota vaanareille ihan järvinäkymää mutta se onkin vararttu harvalle mökkeilijöille.. ![]()
Jos et sovi venelaiturin penkalle.
![]() Mun suunnitelmat (Vuokatti) ei ottaneet toteutuakseen ja suunta näyttääkin olevan tuonne Oulaisiin päin tulevana viikonloppuna. Osaisko joku heittää sieltä vaunu+auto yhdistelmälle soveltuvaa puskaa tai vastaavaa? Yksi yö tarkotuksissa yöpyä. Oiskohan siinä Piipsjärven rannoilla mitään soveliaita paikkoja? Siellä hiihtomajan parkkipaikalla tai sen läheisyydessä varmaan vois yöpyä. Mutta vinkit on aina tervetulleita. onhan siinä hetken matkan päässä lampisaaren leirintä alue olikohan peräti 10€ yö sähköineen (muistaakseni) uimarannan luonahan on melko suuri parkkipaikka joten siellä vois olla ok yöpyä mutta siellä saattaa nuoriso rällästää ovat tihutöitäkin tehneet. tommonen pisti silnää oli kuviakin ![]() http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan-puheet/matkailu-kotimaassa/?x26362=71755996 |