Näkyy ja liikkuu, ihan niinku tähänastisetki. win10 ja firefoksi
Näetkö sivulla olevaa videota?
Äänestäjiä yhteensä: 46
Näetkö sivulla olevaa videota?Äänestäjiä yhteensä: 46 Näkyy ja liikkuu, ihan niinku tähänastisetki. win10 ja firefoksi
XP
FF: Otsikko Opera: Otsikko IE: Vain valkoinen sivu. Nyt alkoi näkymään Win 10 ja tulikettu.
Näetkö tällä http://lyhyt.eu/sirkus_b/ sivulla olevaa videota? Ymmärsin toimivan sivun väärin, kun joku näki videotakin sivulla. Ipad ja safari, ja kaikissa kolmessa on siis näkynyt tekstilaatikko ja rouva taustalla, väreissä. Ei videota ja skaalaus ei toimi. Jos näin pitikin olla, äänestin väärin.
pienen oottelun jälkeen pätkä näky muttei kokonaan ,firefox
Hyvin näkyy. Tutun nököinen likka.
No nyt näkyy tällä mun työkoneella,missä edelliset ei ole näkyneet.
Kyllä mä sanon että syvältä nämä ompun tuotteet kun ei näy niin ei näy...siis video ei näy, kyllähän muuten samaa kuin Gahpir totesi edellä...kokeiltu pelkästään ipadia ja iphonea, molemmat safareilla...muilla koneilla en ole vielä kokeillut.
Itseä kiinnostaisi tässä kaikessa nyt vaan se että mikä idea tässä kaikessa on... Ketjuja jo kolme eikä mun lyhkäisen lukemani perusteella ole selvinnyt mitä tässä ajetaan oikein takaa ? Onko tänne orgille nyt tulossa jokin uudistus jonka testaamista ajetaan tuolla sirkus videolla ? Kaksi aiempaa ei näkynyt, nyt näkyy, paitsi jalat polvesta menee ylhäällä pois kuvasta .
Minä siis kuulun siihen ryhmään, joka ei oo huomannut hitautta orgissa. W 7 Firefox HP ProBook 4530s.
Android-tabletti ja sen internet, toimii ja näkyy ja kukkuu.
Laitoin täpän toimii, kun XP:ssä millään selaimella ei toiminut. edit: korjasin androidin syöttämän tekstin tarkoittamakseni. Win XP ja kelituttu.
Näkyy sirkusteksti, muttei mitään liikkuvaa kuvaa ;-( Näkyy ja kuva liikkuu!
Ubuntu 14.04 lts ja firefox 43.0.4 Näkyy duunin pöytäkoneessa ok
|