Kirjoittaja
Aihe: Millainen on Karavaanari. (Luettu 9334 kertaa)
« Vastaus #17 : 1.06.2011 kello on 10:54 »
astioinakin pelkästään Tupperwarea...Se teltan pystytys on mulle lomaa...
Joo nuo tupperit onkin kyllä vallan mainioita karavaanarille, viimeisimpänä ostoksena sellaiset turkoosin väriset aterimet jotka saa niputettua toisiinsa kiinni, ei kolise ja on siistin näköinen kun avaa laatikoston.
« Vastaus #18 : 1.06.2011 kello on 11:32 »
Muistuu tuossa mieleen tapaus Norjasta : Vanha pariskunta oli samalla levikkeelä yötä,auto oli pieni Suzuki paku,vänkärin paikalta kaminan korsteeni tuli katolle,olivat ylpeitä kalustostaan,tyhjensivät portapotan,ja tekivät ruokaa auton sisällä. Mahtaa olla pienet tilat !!
« Vastaus #19 : 1.06.2011 kello on 11:37 »
Niin..ja rekkari oli jostakin Itäplokin maasta !
« Vastaus #20 : 1.06.2011 kello on 11:39 »
Minua taas tuppaa hymyilyttämään kun viereen parkkeeraa iso vaunu, pystytetään kymmenien neliöiden etuteltat ja markiisit, laitetaan mattoja ja viimosen päälle tuolit ja pöydät, viritellään Michelin-tasoiset grillit ja ilmastoinnit ja kahden hengen pariskunnalle....
Kristallit kimaltelee ja pikkusormi pystyssä ryystetään kaffetta Rörstrandin perintöposliineista ... Kumma, kun en ole koskaan tällaistakaan huomannut, saattaa kyllä olla, että en sitten katsele hirveästi toisten touhuja. Minua huvittaa ne kaikkein prameimmat ja isoimmat kulkineet, yhdeksänmetriset concordet tai järeän maasturin vetämät jättivaunut; mahtaa olla hankalaa niillä liikkuminen, kun tuo meidän alle 12-metrinenkin tuntuu välillä kömpelölle. Alueet pitää valita huolella, että "sopii" perille ja mahtuu paikalle. Mutta jokainen tavallaan, se jokaiselle suotakoon.
« Vastaus #21 : 1.06.2011 kello on 11:51 »
« Vastaus #22 : 1.06.2011 kello on 12:05 »
Joo nuo tupperit onkin kyllä vallan mainioita karavaanarille, viimeisimpänä ostoksena sellaiset turkoosin väriset aterimet jotka saa niputettua toisiinsa kiinni, ei kolise ja on siistin näköinen kun avaa laatikoston.
Katos ko meillä sattuu olemaan samanmoisia  On myös samanväriset lautaset, jotka voi niputtaa nättiin nippuun paketiksi 
« Vastaus #23 : 1.06.2011 kello on 12:19 »
Tuon vuoksi en uskalla lotota. Jos tulee päävoitto, ei sitten ilkeä kulkimella minnekkään mennä, kun on uusi, iso, kallis ja kiiltävä. Kaikkeen tottuu. Aloita harjoittelu vahaamalla vanhempi peli kiiltäväksi. Isohan se jo on valmiiksi.  Pakkoko se olisi golfia pelata? Voisi vaikka ostella metsää koko rahalla ja puuhastella sen kanssa. Aina tullee mulla hymy naamalle, kun näitä höpöttäjän "juppi"juttuja lueskelee. 
« Vastaus #24 : 1.06.2011 kello on 12:23 »
Entäs se villapusero kesätapahtumissa. 
« Vastaus #25 : 1.06.2011 kello on 12:55 »
Aina tullee mulla hymy naamalle, kun näitä höpöttäjän "juppi"juttuja lueskelee. 
Ja kun viimeinkin Höpöttäjä laittoi autonsa kuvat galleriaan niin alkoi ymmärtämään mitä mahtoi tarkoittaa ahtauden kammoksumilla jutuillaan. Tuollainen Fiilis lienee ollut lähellä mummon puolikasta milliä.
« Vastaus #26 : 1.06.2011 kello on 13:15 »
Entäs se villapusero kesätapahtumissa. 
Se on hyvä olla jos tullee kylmä ilta. Ja rouvalla aurinkolasit ottalla hiuspantana. Eri syystä.  Meni taas. Mulla on villapusero päällä, kun grillailen viileenä iltana. Muuten vaatekaapin ylähyllyllä. Tai repussa.
« Vastaus #27 : 1.06.2011 kello on 13:27 »
Jeps... me maalaiset ollaan taas t-paitasillaan lähes koko kesän ja jos sattuu tulemaan viileämpi ilta, rasvakerros auttaa. 
« Vastaus #28 : 1.06.2011 kello on 13:30 »
Ja kun viimeinkin Höpöttäjä laittoi autonsa kuvat galleriaan niin alkoi ymmärtämään mitä mahtoi tarkoittaa ahtauden kammoksumilla jutuillaan.
Tuollainen Fiilis lienee ollut lähellä mummon puolikasta milliä.
Hei, hei. Miten niin viimmeinkin. Onhan ne ollut jo kotvan. Välillä laitan uuden ja otan entisen pois. Hinta on ollut aikoinaan pulska 400000 mk. Minulle se tuli paljon nähneenä vanhuksena. Laittakaahan muutkin kuvia. Treffiosioonkin vielä mahtuisi, kun vähän tiivistää.  Kävin tänä aamuna eläkelläisten mieli harrastuksessa, ilmaisilla kakku kahvilla, oli Bilteman avajaiset. En malttanut olla samalla piipahtamatta Caravan Larvannolla. Voi mahoton sentään että olisi siellä hyviä vaihdokkeja käytetyissä. Olisi siellä ollut uusiakin, mutta kun en voinut niitä katsoa, kun hattu olisi pitänyt ottaa päästä, ei sattunut hattu matkaan, mitä nyt likainen lippis olisi löytynyt sitikan takakontista. 
« Vastaus #29 : 1.06.2011 kello on 13:39 »
Hei, hei. Miten niin viimmeinkin.
Tuo galleriahan on ollut käytössä 19. maaliskuusta alkaen ja en muista nähneeni Fiilistä kuin vasta toukokuussa. 
|