Tuohon lämppärijuttuun saat vastauksen kun kysyt ko. osiosta.
Tuohon lämppärijuttuun saat vastauksen kun kysyt ko. osiosta.
|
Tuohon lämppärijuttuun saat vastauksen kun kysyt ko. osiosta. ![]() Vaatiko katsastamattoman laillinen vetäminen huoltoon jonkinlaisia ennakkotoimenpiteit äKyllä minun tulkinnan mukaan tarvitaan viranomaisilta siirtolupa, myös vakuutus oltava. Olen hevosmiesten tietotoimistosta kuullut että katsastukseen menokin nykyään vaatisi siirtoluvan?? Katsastamattoman,, mutta muuten liikennekelpoisen voi huoltosiirtää. Millä alueella saa säilyttää katsastamatonta vaunua/autoaHahaa et uskokaan miten monella.. ![]() Tulee katsastettuakin . . . Tilaa aika katsastukseen . . . Aloituksessa kyse oli huoltoon vetämisestä, ei katsastukseen menosta. Katsastamatonta vaunua/autoa ei saa ilman siirtokilpiä vetää/ajaa muualle kuin ennalta varattuun katsastukseen. -Ja liikennevakuutus pitää olla voimassa, muuten tulee iso lasku vakuutusyhtiöltä. Vaatiko katsastamattoman laillinen vetäminen huoltoon jonkinlaisia ennakkotoimenpiteit ä vai pistetäänkö vain koukkuun ja menoksi?Siirtolaput kats.konttorilta, 15€. ![]() ps jos se on rekisterissä vielä niin on siinä vakuutus voimassa. Tuskimpa voutikaan sitä rahaa olisi hakematta jättänyt , vaikka ei montaa kymppiä ole vuodessa. ![]() Varaa ajan leimalle ja käy ensin siellä ja sitten paluumatkalla menee korjaamolle. Jollei niin huono tuuri ole että ajo (veto-) kieltoon laittaa niin saa mennä ihan laillisesti korjaamolle ;) Alde lämmitin vika ei ilmeisesti korjaannu kuin huoltoliikkeessä. Nuo viat korjautuu parhaiten Mjo:lla, ei huoltoliikkeessä !! Kyllä minun tulkinnan mukaan tarvitaan viranomaisilta siirtolupa, myös vakuutus oltava. Olen hevosmiesten tietotoimistosta kuullut että katsastukseen menokin nykyään vaatisi siirtoluvan?? Terve! Siirtokilpiin sisältyy vakuutus. |