Karavaanarin keskustelufoorumi
Karavaanarin keskustelut => Karavaanarin olohuone => Aiheen aloitti: Weicco - 31.01.2012 kello on 21:37
-
Ollaan tässä kateltu poijjalle autoa jokunen viikko. Hintaluokka noin 1500-3000€ ja vuosimalli 1995-2000. Joitakin ollaan käyty katsomassakin. Pääasiassa merkit ja mallit joita ollaan kateltu on Audi A4, Bmw 5-sarja, mersun c-sarja ja volvon s40/ v40. Ranskalaisia ei olla kateltu, onhan ne hyviä lautasella ja kunnolla öljyssä paistettuna ;) :D Japsitkin on ohitettu muuten paitsi Honda Accort muutamia suht siistejä ollut tarjolla.
Vaatimuksia ei kovin oo muuta kuin bensa koneella ja manuaali laatikolla kun tarkoitus on laittaa autoon opetuspolkimet ajokorttia varten.
Kummastuttaa autonmyyjien rehellisyys, kun soittaa ja kyselee niin kusettavat aivan suoraan. Kolme autoa mitä ollaan käyty katsomassa on ollut aivan paskoja ja eikä siellä päinkään mitä on myynti ilmoituksessa / puhelimessa kehuttu. Eivät oo oikein tykänneet kun oon sanonut että pukkaa kaatopaikalle koko p*ska että eihän tuolla tee mitään. Ei oo tarvinnut käydä ees ajamassa niitä saatika käynnistää, sanonut vaan jotta anna olla, ei kannata vaivautua starttaan.
Paras tapaus oli yks manne. ilmoituksessa oli ihan suomi pojan nimi ja kaiken lisäksi aivan eri autosta kuva :o oli vielä mokoma pussihousu opetellut puhuun kuin valkolainen >:( menin puhelimessa lankaan 100-0 ei mitään aavistusta että oli manne ;D
Muutamia noista malleista ja kriteereistä aletaan jo karttamaan. Volvon s / v 40 sarjasen voi unohtaan ensinmäiseksi, toiseksi mersun c-sarja ja kolmanneksi bmw 5-sarja.
Näyttää siltä että vaihtoehdoksi jäänee Audi A4 tai Honda accortti ellei noista muutamista tule jotain "yksilöä" vastaan
Etsintä jatkuu....
Tässä seuraava mitä mennään katsoon http://www.nettiauto.com/audi/a4/4276867 ovessa pienikolhaisu muttei kuvista kyllä huomaa.
-
Tässä seuraava mitä mennään katsoon http://www.nettiauto.com/audi/a4/4276867 ovessa pienikolhaisu muttei kuvista kyllä huomaa.
Ei yhtään sisäkuvaa, vain paljon ulkokuvia. Miksiköhän?
-
Vaunu kenties :D
-
Ei yhtään sisäkuvaa, vain paljon ulkokuvia. Miksiköhän?
Sitä myös mietin että onko paskana penkit. Myyjän mukaan ei oo vikoja sisustassa. No kaikkee han net höpöttää. Samalle reissulle kattelen muutaman muukin samalta suunnalta. Ennen kuin meen katsoon nii saa myyjä laittaa sisustan kuvat sähköpostiin
-
Parhaimmat yksilöt löytyy muualta kuin autoliikkeistä. Vanhemman auton takuu on melkein sama yksityisillä kuin liikkeissä,eli käytännössä ei pahanenkaan. ;)
-
Saksalaiset ja ruotsalaiset ovat yliarvostettuja.
Tuossa hintaluokassa kannattaa katsella ranskalaisia, esim. Xantiaa saa hyvää ja halpaa. Osat halpoja ja kulutus kohillaan, 2 litraista ei yli 8 saa kuluttamaan edes talvella kaupunkiajossa. Ja todella mukava ajaa kohtalaisilla ominaisuuksilla ja ylivoimaisella jousituksella.
Kolmoskoppainen Golf on saksalaisena ainoa jota itse kattelisin, pelleiltään ja varsinkin alustaltaan ehjää on vaikea löytää.
-
Tuossa olis yksi Acco vähillä kilometreillä ja autoliikkeessä.
http://www.nettiauto.com/honda/accord/4526621
Ite ostin samanlaisen kun lueskelin netistä että näissä on kestävä moottori.Lisäksi jos on sähkövermeitä esim.ikkunat,peilit ym. niin kuten japseissa yleensä niin ne toimivat kun taas sakemanneissa eivät juurikaan wörki.
Ainut heikkous näissä malleissa on takapuskurin yläpuolella on yleensä ruostevaurioita joten katsele se tarkkaan.Lisäksi takahelman kaaret on suojattu jollain ihme pehmikkeellä joka pehmentää peltiä etuosan alareunasta.
Tuossa Hondassa on samanlainen Vtec moottori kuin mulla ja se on ärhäkän oloinen.Ärhäkkäämpi kuin Anjovis vaikka heposia on samanverran.
Minusta tuossa on nuorelle miehelle hyvä pil.. ???magneetti. ;D
-
Tuossa hyvä Accord ;) Ihan oikeasti ja vaikka lukee Rover niin Accord se on, jotkut nimittävät "HOVER:iksi"
http://www.nettiauto.com/rover/600-sarja/4162141#yritys=jrautocenter
Mikäli aikuisten oikeasti haluat hyvän ja halvan Volvo S40:n. Niin seuraava. Se oli yhdellä lainassa kun MB:n lämppärin älypaneeli oli tilauksessa ja kesti viikon kun saivat huollossa paikoilleen. Lainaaja kehui maasta taivaaseen , samoin eräs rouva joka ajoi sillä 4 päivää kun oli hänen ostamansa Focus telakalla.
http://www.nettiauto.com/volvo/s40/4192099#yritys=jrautocenter
Ota yhteyttä yv:llä niin saat nettohinnat mikäli kiinnostaa, liike erään tuttavani.
-
Tuossa hyvä Accord ;) Ihan oikeasti ja vaikka lukee Rover niin Accord se on, jotkut nimittävät "HOVER:iksi"
http://www.nettiauto.com/rover/600-sarja/4162141#yritys=jrautocenter
Mikäli aikuisten oikeasti haluat hyvän ja halvan Volvo S40:n. Niin seuraava. Se oli yhdellä lainassa kun MB:n lämppärin älypaneeli oli tilauksessa ja kesti viikon kun saivat huollossa paikoilleen. Lainaaja kehui maasta taivaaseen , samoin eräs rouva joka ajoi sillä 4 päivää kun oli hänen ostamansa Focus telakalla.
http://www.nettiauto.com/volvo/s40/4192099#yritys=jrautocenter
Ota yhteyttä yv:llä niin saat nettohinnat mikäli kiinnostaa, liike erään tuttavani.
Tuossa on automyyjän mukaan kaksi eri asiaa(hyvä ja halpa) ja sitten vielä yksi joka ei ole edes auto.. ;)
-
Tuolla audilla saattaa tulla ajellessa aika pitkäksi. On meinaan laiskimpia vehkeitä, millä olen ajanut. Katso ovien alaistojen tienoo tarkasti. On melko varmasti ruosteessa tuon ikäisissä "suomiautoissa".
Hyvä puoli tuossa on, että on neloskoneella. V6 koneet kiertäisin kaukaa kiusallisten "pikku" vikojen vuoksi.
Kannattaa tutkiskella eri merkkifoorumeita. Saattaa saada hyvän tuntipalkan.
-
Renuhan se, tuo s40.
-
On meinaan laiskimpia vehkeitä, millä olen ajanut.
Tuo ei välttämättä ole huono asia ;)
Vaatimuksia ei kovin oo muuta kuin bensa koneella ja manuaali laatikolla kun tarkoitus on laittaa autoon opetuspolkimet ajokorttia varten.
-
Eräs läheisesti tuntemani ihminen osti parivuotta sitten V40 Volvon ja sillä oli ajettu reilu 300.000 km .Nyt siihen on tullut 50.000 km lisää. Ajanut jokapäivä oli sitten pakkanen tai helle työmatkoja. Virtalukonpohjan vaihtanut (Biliasta 40€) ja vaihdekepin helan (Motonetista 12€) öljyjen ja renkaitten lisäksi, Kai sillä on hinta/laatu ollut paikoillaan. Ei minullakaan sellaista ole ollut, ei tule kuten ei muutamia muitakaan. Se ei kyllä johdu allergiasta jotakin merkkiä kohtaan. :P
-
Ja Weiccohan wiisaana miehenä hylkäsi tuon rellu...anteeksi siis Volvot notta eihän niitä kannata silloin tarjota.. ::)
-
Renuhan se, tuo s40.
Aika vähän siinä on Rellua, enempi kai Mitsubishi Carismaa . pl omat Volvon viritykset.
Helppoja noi on olleet autoliikkeistä myydä, edullisia ,osia saa esim Motonetista , aika kestäviä eivätkä mätäne käsiin kuten eräät `´ ja ranskikset vanhempana.
-
Ja Weiccohan wiisaana miehenä hylkäsi tuon rellu...anteeksi siis Volvot notta eihän niitä kannata silloin tarjota.. ::)
On niitä ihmiset ostaneet ennenkin eri merkkejä mitä ensin ajatelleet, vaunuissakin.....
Enkä noita tyrkytä, ajattelin jelpata kun asiasta jotain tiedän
ps Uskokaa nyt jo S/V40 ei ole rellu, tarkistakaa vaikka Wikipediasta. Nuo uskomukset kulkee tietämättömien suussa ja päässä aikkasen lujasti ???
-
On niitä ihmiset ostaneet ennenkin eri merkkejä mitä ensin ajatelleet, vaunuissakin.....
Enkä noita tyrkytä, ajattelin jelpata kun asiasta jotain tiedän
ps Uskokaa nyt jo S/V40 ei ole rellu, tarkistakaa vaikka Wikipediasta. Nuo uskomukset kulkee tietämättömien suussa ja päässä aikkasen lujasti ???
Olet oikeassa. Hyvä että korjasit.
Tais relluhomma koskea sitä vanhempaa mallia.
Edit: ja tuon korimallin dieseliä.
-
Rover on mielenkiintoinen vaihtoehto, hinta laatu suhde voi hyvinkin osua kohdalleen. Ongelmia noissa on joittenkin osien kanssa.
Pojan appiukko on odottanut jotain osaa nyt 5kk ja auto seissyt pajalla. Sinänsä ei hänelle isompi ongelma kun hänellä on samaa merkkiä 9 muuta. En muista mikä osa kyseessä, mutta sellainen joka ei ole vaihtokelpoinen Hondan vastaavan kanssa. (Ja saattaa olla erimallinenkin).
-
Kas vain, aika vähän siinä Rellua on, ainoastaan diesel moottorit:
"Vuonna 1995 esitellyt S40 ja V40-farmariversio valmistettiin Bornissa, Alankomaissa, NedCarin tehtaalla. Auto valmistettiin yhteiselle pohjalevylle Mitsubishi Carisman kanssa , mutta muuten ne eivät ole samoja autoja; auton 5000 osasta 4000 on erilaisia. Yhteisistä osista 650 on Volvon tekemiä, 350 Mitsubishin. Näissä malleissa on nähtävissä Volvon perinteinen painotus turvallisuuteen ja ergonomiaan.
…S40-malli loisti etenkin turvavarusteissa (lukuunottamatta pelkääjän turvatyynyn puutetta). Autossa oli useita turvajärjestelmiä, jotka suojasivat etenkin sivu- ja peräkolareissa. Hyvä turvavarustelu toi autolle neljä tähteä Euro NCAP -törmäystestisarjassa.
…Moottorit: Ensimmäisen sukupolven S40:n bensamoottorit olivat Volvon 4-sylinterisiä N-sarjan koneita lukuun ottamatta 1.8i-mallissa käytettyä Mitsubishin GDI-suoraruiskutusmoottoria. Dieselit tulivat Renaultilta. Dieseleistä T2-versio on suoraruiskutusmoott ori ja T3- ja T4-versiot on varustettu yhteispaine-suoraruiskutuksella."
http://www.autowiki.fi/index.php/Volvo_S40_(1995)
-
4kymppi volvo oli joskus aikoinaan vuosia sitten. Oli oikein let's go peli lukuun ottamatta lakka vikaa mikä on niissä ihan yleinen.
Laiskuudella ei niin väliä kun se tulee pojan käyttöön :D ostakoot sitten äkäisemmän auton omilla rahoillaan jos on tarvis kunhan on ensin tämän ensimmäisen saanut maksettua takaisin :D
Kahtellaan kahtellaan ei tässä niin hengen hätä.
Mutta jos osuu silmiin hyviä kotteroita niin laittakaa linkkiä
-
Kas vain, aika vähän siinä Rellua on, ainoastaan diesel moottorit:
"Vuonna 1995 esitellyt S40 ja V40-farmariversio valmistettiin Bornissa, Alankomaissa, NedCarin tehtaalla. Auto valmistettiin yhteiselle pohjalevylle Mitsubishi Carisman kanssa , mutta muuten ne eivät ole samoja autoja; auton 5000 osasta 4000 on erilaisia. Yhteisistä osista 650 on Volvon tekemiä, 350 Mitsubishin. Näissä malleissa on nähtävissä Volvon perinteinen painotus turvallisuuteen ja ergonomiaan.
…S40-malli loisti etenkin turvavarusteissa (lukuunottamatta pelkääjän turvatyynyn puutetta). Autossa oli useita turvajärjestelmiä, jotka suojasivat etenkin sivu- ja peräkolareissa. Hyvä turvavarustelu toi autolle neljä tähteä Euro NCAP -törmäystestisarjassa.
…Moottorit: Ensimmäisen sukupolven S40:n bensamoottorit olivat Volvon 4-sylinterisiä N-sarjan koneita lukuun ottamatta 1.8i-mallissa käytettyä Mitsubishin GDI-suoraruiskutusmoottoria. Dieselit tulivat Renaultilta. Dieseleistä T2-versio on suoraruiskutusmoott ori ja T3- ja T4-versiot on varustettu yhteispaine-suoraruiskutuksella."
http://www.autowiki.fi/index.php/Volvo_S40_(1995)
Kiitos tästä oikaisusta , en jaksanut illalla itse kaivaa. Loppuu lotkotus asiasta mitkä on Esson Baarissa kuultua ja sitä kautta levitettyä "totuutena"4kymppi volvo oli joskus aikoinaan vuosia sitten. Oli oikein let's go peli lukuun ottamatta lakka vikaa mikä on niissä ihan yleinen.
Laiskuudella ei niin väliä kun se tulee pojan käyttöön :D ostakoot sitten äkäisemmän auton omilla rahoillaan jos on tarvis kunhan on ensin tämän ensimmäisen saanut maksettua takaisin :D
Kahtellaan kahtellaan ei tässä niin hengen hätä.
Mutta jos osuu silmiin hyviä kotteroita niin laittakaa linkkiä
Tuossa linkin laitteessa ei ole lakkavikaa kuten hyvistä kuvistakin sen näkee. Sisustakin virheetön.
-
Sen verta siinä rellua on että PH1 Volvoissa (S40/V40) on käytössä rellun laatikko. Tunnistaa helposti siitä että pakki on ykkösen vieressä lukon takana. PH1 valmistettiin 96-00
-
" Tuossa linkin laitteessa ei ole lakkavikaa kuten hyvistä kuvistakin sen näkee. Sisustakin virheetön.
Eipä tuo kaukana oo vois käydä vilikasemassa joku päivä.
-
Nuissa audeissa ja volkkareissa tuppaa menemään jonkin verran keulasta tukivarsia koko sarja abaut 400-600e. Kannattaa kaikki vaihtaa sitten kerralla ja miellään LMI tai Moogiet alle. Saa ajaa seuraavat 100-200tkm rauhassa ja hyvällä keulalla.
Tuossa hintaluokassa saa 406 pösön hyvän sellainen (ali arvosteetu), jolla itsellä on ollut edullista tai siis edullisinta ajoa tähän mennessä. Vois sanoa, että hakkaa jopa passatin ajo-ominaisuudessa.
-
Nuissa audeissa ja volkkareissa tuppaa menemään jonkin verran keulasta tukivarsia koko sarja abaut 400-600e. Kannattaa kaikki vaihtaa sitten kerralla ja miellään LMI tai Moogiet alle. Saa ajaa seuraavat 100-200tkm rauhassa ja hyvällä keulalla.
Tuossa hintaluokassa saa 406 pösön hyvän sellainen (ali arvosteetu), jolla itsellä on ollut edullista tai siis edullisinta ajoa tähän mennessä. Vois sanoa, että hakkaa jopa passatin ajo-ominaisuudessa.
Tukivarsia menee kohtuullisesti vm. 2000asti.Eivät maksa enää tuota hintaluokkaa,ovat autovaraosa liikkeissä hyllytavaraa,kuitenkin audin merkillä varustettuja.Siitä huolimatta tuo 406 Pösöö hakkaa edellämainitut hinta laatu suhteella puhumattakaan ajo-ominaisuuksista.Kokemuksia molemmista.
-
Meillä 406 farkku ja parempaa saa hakea, niin ajettavuudeltaan kuin muutenkin mukavuudeltaan.
Ja niitä saa alta skootterien hinnan..... :o
-
Tukivarsia menee kohtuullisesti vm. 2000asti.Eivät maksa enää tuota hintaluokkaa,ovat autovaraosa liikkeissä hyllytavaraa,kuitenkin audin merkillä varustettuja.Siitä huolimatta tuo 406 Pösöö hakkaa edellämainitut hinta laatu suhteella puhumattakaan ajo-ominaisuuksista.Kokemuksia molemmista.
Joo saa niitä kiinalaisia 200-300e, jotka on niitä surullien kuuluisia lyhyt ikäisiä.. Jos saan 200€ LMI:t (=lemförder ja on alkuperäis merkki) niin ostan heti sarjan. ;)
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=17-7256 (http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=17-7256)
En tiedä miten tuo meyle kestää, mut euroa vaile 500e jo motonetissä.. Osataan vielä pyytää. :) Itselle vaihdoinn. 1,5 vuotta sitten.
-
Allekirjoitan kyllä tuon 406 toimivuuden.
Aivan varmasti on hinta/laatu kohdaan, jos vertaa esim v40 volvoon.
Itsellä oli 406 1.8 bensa 3 vuotta. En kyllä muista että siinä ollut mitään yllättävää vikaa ja uppo sinkitty kori.
Oli hyvä auto. Vaihtui 307 dieseliin farkkuun, joka on edelleen ajossa. Ja toimii kuin junan vessa.
Kyllä tälläiset perusranskalaiset on paljon mainettaan parempia, kuin esim passat.
Juuri eilen aamulla oli kellolaite irronnut seinästä ja 25 astetta pakkasta. Niin lähti 307 hdi ilman minkäänlaista ongelmaa.
Volvoa en edes viitsinyt kokeilla ja Volvon edeltäjä oli Passat 1.9 tdi 130 hv, se ei olisi lähtenyt millään käyntiin. Ja passatin vaihteen on todella jäykät pakkasella.
Käykää kokeilemassa 406 jossakin niin varmasti yllätytte positiisesti.
Sitten yksi kova tuossa hintaluokassa on citroen xantia activa 2.0 turbo koneella. On vaan aika harvinaisia. Muuta kyyti on ylivertaista hintaan nähden.
-
yks asia on yhteistä on passatilla ja 406:sella talvella, mutta mitä? Henkilökohtaista kokemusta on.. ;D
-
Josko ne molemmat ovat dieseleitä ja K Y L M I Ä
-
^Ei vaan tuntui siltä, että pösö oli lämpimämpi, mutta pitäisi jaksaa ilmata tuo pasuuna..
Se ongelma liittyy koriin..
-
Joo saa niitä kiinalaisia 200-300e, jotka on niitä surullien kuuluisia lyhyt ikäisiä.. Jos saan 200€ LMI:t (=lemförder ja on alkuperäis merkki) niin ostan heti sarjan. ;)
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=17-7256 (http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=17-7256)
En tiedä miten tuo meyle kestää, mut euroa vaile 500e jo motonetissä.. Osataan vielä pyytää. :) Itselle vaihdoinn. 1,5 vuotta sitten.
Kävisköhän nuo. Pitäis olla laatukamaa.
Sähköpostillahan tuon voi kysyä, kellä tarvetta.
http://speed-autoteile.fi/index.php?route=product/product&keyword=tukivarsi&category_id=0&product_id=55
-
^Ei vaan tuntui siltä, että pösö oli lämpimämpi, mutta pitäisi jaksaa ilmata tuo pasuuna..
Se ongelma liittyy koriin..
Ruoste?
-
Nyt pitää muistaa että puhutaan alle 3000 euron hankinnasta. Missä laatu ja hinta olisi kohdallaan.
3000 e saa maksimissaaan -99 reilut 200 tkm bensa passatin, jossa tukivarsi vikoja ja sähkövikoja on runsaasti, muuten hyvä auto.
Passatissa vuonna 2001 tuli facellft, jossa tukivarret kestävät paremmin ja keskuslukko systeemit on päivittetty, mutta hinta pompsahtaa sitten jo reilusti yli 3000 €.
Peugeot puolella saa alle 200 tkm ajetun 406 facelift 2000-luvulta, jossa on jo ilmastointikin.
Molemmista on henk koht kokemukset. Tässä kallistuisin 406 puoleen, jos rahaa olisi passatin faceliftiin niin sitten tilanne menisi tasan.
-
Ruoste?
Juu sitä ruostetta ei taho näkyä, mutta oli tarkoitus hakea ovea. Sillonko on hirmuinen kiire talvella, niin lukot ei aukea ja sittenku se aukee, niin ovi ei pysy kiinni..... ;D Pura sitten parhaassa tapauksessa ovi ja puhista lukot vaseliinistä ja ase öljyt tilalle. Nyt sais tehdä kuskin oveen passatissa moinen operaatio. :o
-
Nyt pitää muistaa että puhutaan alle 3000 euron hankinnasta. Missä laatu ja hinta olisi kohdallaan.
3000 e saa maksimissaaan -99 reilut 200 tkm bensa passatin, jossa tukivarsi vikoja ja sähkövikoja on runsaasti, muuten hyvä auto.
Passatissa vuonna 2001 tuli facellft, jossa tukivarret kestävät paremmin ja keskuslukko systeemit on päivittetty, mutta hinta pompsahtaa sitten jo reilusti yli 3000 €.
Peugeot puolella saa alle 200 tkm ajetun 406 facelift 2000-luvulta, jossa on jo ilmastointikin.
Molemmista on henk koht kokemukset. Tässä kallistuisin 406 puoleen, jos rahaa olisi passatin faceliftiin niin sitten tilanne menisi tasan.
En tiiä mikä pommi se tuo mun auto on, kun on facelift ja 210tkm ajettu tukivarsia oltiin jo vaihdettu ylös 2kpl. Rupes keula natisemaan tympiästi..
-
Kumpikaan niin Passat eikä 406 kyllä ruostunut yhtään vaikka hiekkateitä ajettiin jatkuvalla syötöllä.
En kyllä yhtään muista tuota 406 lukkoja minkälaisia ne oli, 307 lukot kyllä toimii mutta joskus ovenkahvat jäätyy kiinni. Siihen kahvan päähän jää sellainen millinrako johon menee pääsee sopivasti vesi. Toinen tuo 307 farkun peräluukku sitä ei tarvitse paljon talvella käyttää aika hyvin imee lunta.
Sedan Passatin takaluukku muuten toimi talvella aivan hyvin, ei kärännyt lunta aivan älyttömästi, muistaakseni 406 sedanin takaluukku oli myls talvella aivan käyttökelpoinen.
-
Passatissahan ja sama koskee Audeja, että siellä etupäässä on tuplasti enemmän noita tukivarsia kuin yleensä. Sillä on kuulemma haettu autoon sitä laadukkuuden tuntua. No aika hyvin ne siinä on kyllä onnistunutkin, ainut vaan, että jos yksikin noista tukivarsista alkaa klapajamaan, niin siihen se laadukkuus sitten häviää.
Mulla oli 5 vuotta facelift passat ja ajoin sillä reilu 100 tkm 160 tkm - 280 tkm, niin ei mulla kyllä vaihdettu kuin kerran molemmin puolin sinne ylähäälle yhdet tukivarret. Eli 2 kpl. En tosin tiedä kuinka paljon edellinen omistaja oli vaihtanut noita tukivarsia.
Passathan on kaikin puolin laadukas auto eikä heläjä ja nataja niinkuin 307 tekee, mutta kyllä talvella se 1.9 tdi kone ja vaihdelaatikko oli aika kankeita.
-
Passatissahan ja sama koskee Audeja
Eipäs yleistetä.
Mulla on keulassa alapallot, ja raidetangon ulkopäät nivelillä (yht 4 kpl). Muut on puslia.
-97 alkoi tuo tukivarsiviidakko passatissa ja a6, jota en enää ristikseni ota. :o
-
No jos kerran nuorisolle niin pitäähän siinä autossa sitten Moottori olla ;D
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/4447587 (http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/4447587) 8)
-
Harmi vaan että tämä http://www.nettiauto.com/datsun/finn/4336707 (http://www.nettiauto.com/datsun/finn/4336707) on jo myyty. Olisi nimittäin nuorelle passeli auto. Kaikki löytyy mitä tarvitaan ja nuorisoa miellyttävässä paketissa :D
-
No jos kerran nuorisolle niin pitäähän siinä autossa sitten Moottori olla ;D
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/4447587 (http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/4447587) 8)
Tässä on sitä mitä nuorella miehellä pitää olla. Löytyy varmasti myös vanhemmistakin samanmerkkisistä, kunhan kone on riittävän kokoinen.
Ei tarvi varmaan sanoa mitä. Kyrpää.
Pikkuviat saa isi korjattua.
:)
-
Tässä on sitä mitä nuorella miehellä pitää olla. Löytyy varmasti myös vanhemmistakin samanmerkkisistä, kunhan kone on riittävän kokoinen.
Ei tarvi varmaan sanoa mitä. Kyrpää.
Pikkuviat saa isi korjattua.
:)
Noinhan se menee Alan.
Meidän pojalla oli Corolla nimissään ja käytössään siitä kun sai kortin kunnes oli käynyt armeijan ja opiskellut pari vuotta. Kotoa hän muutti heti armeijan jälkeen.
Tässä vaiheessa nuhapumppu ei enää vastannut toiveita ja hän oli jonkin verran ehtinyt tienaamaankin, ja ensimmäinen itse ostettu oma oli Golf VR6 lastutettu. Golf vaihtui Subaru WRXn viritettyyn sellaiseen ja seuraavana oli vuorossa WRX Sti lastutettu ja penkitetty yli 350hv.
Nuoruuden jäätyä taakse ja avoliiton jo vakiinnuttua Subaru vaihtui Focus farmariin ja sen rinnalle tuli jossakin vaiheessa Aigo.
Toisen auton tarve tuli perhelisäyksen myötä ja avovaimolle jäi Focus käyttöön. Puolisen vuotta poika jaksoi pikku ekoautoa pitää ja myi sen pois, tilalle osti Audi A6 joka on avovaimon käytössä ja itse otti tuon Focucsen.
Ensimmäinen auto joka on vanhempien kustantama, kuten uskon tässäkin tapauksessa olevan menee siis vanhempien ehdoilla. Sitten nuori saa toteuttaa omia halujaan omien toiveitten mukaan.
Hauska tuota kehitystä on ollut seurata ja varsinkin nuoren kasvamista pojasta mieheksi.
-
Tekisköhän skoodalla mitään. Onko omakohtaisia kokemuksia kellään. Mulla ei oo mutta kuulisin mielellään lisää jos jollain on. Tämä olis lähellä.
http://www.nettiauto.com/skoda/octavia/4572991
No tuon saa unohtaa. Eilen oli laittanut ilmoituksen ja heti oli mennyt.
Etsintä jatkuu
-
tyttärellä ollut muutaman vuoden oiskos 3 v... farkku skoda dieseli -99 ja ajettu oli silloin noin 120 tuhatta kilsaa
ja on kyllä tykännyt
enkä ole itsekkään huomannut siinä vikaa sen kerran kun olen hänen kyydissä ollut
on siihen virtalukko ja sähkölasinnostimet uusittu
jarrupalat kans laitettu muistaakseni
-
Eiks skoda ole ihan hyvä auto,kun sais vielä 120 takatuupparin,niin avot ;D
-
Meillä firmassa on ja on ollut useampikin octavia bensamottisena.Menn eet vaihtoon n.200 tkm kieppeillä.Ennakkol uuloni sai pahan kolauksen,niin hyvin ne on pelanneet,ja käyttäjät on niitä kehuneet.
-
Pojalla tulee ensi viikolla myyntiin Ford Focus farmari 1,6 Limited. Ollut hänellä käytössä 2010 syksystä ja ajanut sillä runsaat 20000 kokonaismäärästä 209000. Poika on toinen omistaja ja auto on viimeisintä öljynvaihtoa lukuunottamatta merkkikorjaamolla huollettu. Rekisteröity 10/2004.
Autossa pieni lommo helmassa kuskin oven alapuolella ja hakemalla saattaa pienenpieniä naarmuja löytyä. Lommo ollut koko pojan omistuksen ajan ja koska ei ole alkanut oireilemaan on jätetty rauhaan. Kaikkiaan erittäin siisti ja hyvin pidetty yksilö.
Lämmitettävä tuulilasi oikkuilee ja lämmittää kunnolla ainoastaan oikealla puolella, lasi muuten ok.
Kattokaiteet ja koiraverkko, suksitelineet ja kaukalomatto takakontissa.
Ylittää teidän hintahaarukan, mutta 4200.- lähtee ja nettiin tulee reilusti korkeampi hinta kun se sinne laitetaan hiihtoloman jälkeen.
Poika osti jo isomman farkun ja pelkästään suorassa myynnissä tuo.
Edit
Helsingistä löytyy.
-
Tosa on sulle auto... http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/mercedes-benz/s-sarja/510123039?ref=tf-otau-is-etu-p2 (http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/mercedes-benz/s-sarja/510123039?ref=tf-otau-is-etu-p2)
Kannattaa muuten hakea pian. Tuolla hinnalla ei kauaa ole myynnissä. Pakko olla vihre tai suoraa kusestusta kun ei rekkariakaan näy.
-
muuten joo mutta tulee pojan käyttöön ja on automaatti sekä yks nolla hinnassa liian vähän ;D
-
muuten joo mutta tulee pojan käyttöön ja on automaatti sekä yks nolla hinnassa liian vähän ;D
Pojasta polvi paranee ja pitää olla hienompi auto allaan kuin isällään :D
Jos tuo 12t€ olisi todellinen hinta niin kannattaisi käydä vaikka pankinjohtajan puheilla. Tekisi meinaan hyvän tilin.
-
Tosa on sulle auto... http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/mercedes-benz/s-sarja/510123039?ref=tf-otau-is-etu-p2 (http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/mercedes-benz/s-sarja/510123039?ref=tf-otau-is-etu-p2)
Kannattaa muuten hakea pian. Tuolla hinnalla ei kauaa ole myynnissä. Pakko olla vihre tai suoraa kusestusta kun ei rekkariakaan näy.
On todella siisti, varsinkin sisältä. Ovat varmaan käyttäneet sisäpesussa ennen myyntiä:
http://youtu.be/oMVSXi2JgpY
-
Pojasta polvi paranee ja pitää olla hienompi auto allaan kuin isällään :D
Jos tuo 12t€ olisi todellinen hinta niin kannattaisi käydä vaikka pankinjohtajan puheilla. Tekisi meinaan hyvän tilin.
saa nähdä paraneeko :D mutta oikeaan ammattiin sen sain lähtemään, Metsuriksi. Oishan tuo makee peli. Ruotissa ajeltiin tuollaisella kun olin siellä kaverin firmassa heittämässä yhen keikan.
-
On todella siisti, varsinkin sisältä. Ovat varmaan käyttäneet sisäpesussa ennen myyntiä:
http://youtu.be/oMVSXi2JgpY
On puhdasta :D
-
kannattaa muuten olla aika varovaisia
näiden sikahalpojen pelejen kans
varsinkin jos pitää näkemäti kulkupeliä ja varsinkin sitä myyjää
maksaa jotain maltaita
nimittäin ,kun näitä tämänkin sortin
myynti huijareita on netti täys
itse en uskaltais moista ostaa
vaikka oiskin hyvä ja halpa
enen kuin saan takuut myyjästä ja kohteesta :o
-
kannattaa muuten olla aika varovaisia
näiden sikahalpojen pelejen kans
varsinkin jos pitää näkemäti kulkupeliä ja varsinkin sitä myyjää
maksaa jotain maltaita
nimittäin ,kun näitä tämänkin sortin
myynti huijareita on netti täys
itse en uskaltais moista ostaa
vaikka oiskin hyvä ja halpa
enen kuin saan takuut myyjästä ja kohteesta :o
Osta multa sipu saat takuun myyjästä ja kohteesta ;)
-
Voihan sitä pestä näinkin ;D
http://www.youtube.com/watch?v=DpgrTyrBvlA&feature=fvwrel (http://www.youtube.com/watch?v=DpgrTyrBvlA&feature=fvwrel)
-
Voihan sitä pestä näinkin ;D
Tuo tais olla semmoinen "pikapesu"? Ainakin näytti vauhdikkaalta ;D
-
Naapuri, taksiautoilija ajoi jonkin aikaa sitten parkkikselle vieraalla autolla. Kysyin oliko oma rikki ja sain kuullaa, että peltiosastolla oli. Kysyin oliko pahakin mälli ja hän häpeillen tunnusti ajaneensa mersun pikapesuun, ottaneensa jotain tavaratilasta ja ei ollut sulkenut farkun takaluukkua kunnolla.
Jätti autonsa koneeseen ja haki itse kahvia baarista sillä aikaa. Kone oli avannut takakontin ja vääntänyt luukun katolle.
-
Ei oo poijjalle sopivaa vielä löytynyt, mut eihän tässä kiire vielä ole.
Ois tässä yks kauppakassi http://www.mercedes-benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/a-class/_w169/fascination/pad_a-class_w176.flash.html#1
-
123 koppanen 200D, niin kehittää kärsivällisyyttä ja varmistaa turvallisen ajon!
Bonuksena tilava takapenkki. ;D
-
123 koppanen 200D, niin kehittää kärsivällisyyttä ja varmistaa turvallisen ajon!
Bonuksena tilava takapenkki. ;D
Hyvä ja luotettava auto,kokemusta on !!
-
123 koppanen 200D, niin kehittää kärsivällisyyttä ja varmistaa turvallisen ajon!
Bonuksena tilava takapenkki. ;D
Mulla makaa projektina w123 korinen tai siis on maannut jo 6 vuotta :o Ei ois paljoa kyllä kesken kunhan joskus ottais työn alle, ei passaa hötkyillä :D
Aikanaan silloin " ennenvanhaan " oli W124 koppainen 200D, sillä ei kyllä kerinnyt minnekkään vaikka lähti kuin ajoissa :D ja kärsivällisyys kasvoi :D Ei ollut kovin iso kulutukseltakaan 6L/100km
-
Mulla makaa projektina w123 korinen tai siis on maannut jo 6 vuotta :o Ei ois paljoa kyllä kesken kunhan joskus ottais työn alle, ei passaa hötkyillä :D
Aikanaan silloin " ennenvanhaan " oli W124 koppainen 200D, sillä ei kyllä kerinnyt minnekkään vaikka lähti kuin ajoissa :D ja kärsivällisyys kasvoi :D Ei ollut kovin iso kulutukseltakaan 6L/100km
Minulla oli W124 /250 D,Kyllä sillä kerkesi!! ;D
-
Mulla oli 2 kpl peräjälkeen 124 koppasta ja vähäkulutuksisiahan ne oli,mutta jos ois tarvinnu päästä vaikka tommosesta liikenne trattorista ohi nii olis pitäny olla väh. kilometrin suora. Joskus suoraan sanoen kyrsi kun kaikenmaailman kirput ja koppiaiset oli aina takapuskurissa kiinni ja meni heittämällä ohi. Silläköhän ne niitten koneet niin lujia oliki.