Karavaanarin keskustelufoorumi
Tekniikkakeskustelut => Kaasulaitteet => Jääkaapit => Aiheen aloitti: laukar - 24.06.2026 kello on 12:38
-
Kysymys? Onko kokemuksia Dometic RMD 8505 jääkaappi/pakastin ei jäähdy kunnolla (ei kaasulla, 230v tai 12v) Voisiko olla lämpötila anturi vika?