rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: K.E.V
« : 17.06.2026 kello on 08:31 »

Sopiko suoraan tämän Truman säätimen paikalle?
sopii, kun on oikeat nippelit ja tekijä, tuo on luvanvarainen työ
Kirjoittanut: mjo33400
« : 17.06.2026 kello on 08:24 »

Sopiko suoraan tämän Truman säätimen paikalle?

Ainoa määräävä tekijä on 30mbaria.
Kirjoittanut: Anvi
« : 16.06.2026 kello on 21:25 »

Samanlainen hajosi keväällä. Viisaasta neuvosta otin GDK vastaavan tilalle.
Sopiko suoraan tämän Truman säätimen paikalle?
Kirjoittanut: K.E.V
« : 16.06.2026 kello on 19:19 »


(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Paineensäädin siinä on tämän mallinen.
Onkohan tuo alareunan 08.16 valmistusaika?
Samanlainen hajosi keväällä. Viisaasta neuvosta otin GDK vastaavan tilalle.
Kirjoittanut: Anvi
« : 16.06.2026 kello on 14:20 »

Milloin olet vaihtanut paineensäätimen viimeksi?  Pannu pitää irrottaa tai kallistaa, että saat polttimen pois.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)



Paineensäädin siinä on tämän mallinen.
Onkohan tuo alareunan 08.16 valmistusaika?
Kirjoittanut: Antero Vilenius
« : 16.06.2026 kello on 10:32 »

Tämän kolmen vuoden aikana säädintä ei ole vaihdettu. Edellisestä omistajasta en tiedä. Voiko sen vaihtaa itse vai onko se kaasuammattilaisen hommia?
Kirjoittanut: mjo33400
« : 16.06.2026 kello on 09:13 »

Mitenkäs sen voi todentaa onko vika painensäätimessä? Onko ainut keino vaihdattaa varmuuden vuoksi?
Entäs sitten ne kärjet? Millä sen voi tutkia?

Milloin olet vaihtanut paineensäätimen viimeksi?  Pannu pitää irrottaa tai kallistaa, että saat polttimen pois.


Kirjoittanut: Anvi
« : 15.06.2026 kello on 21:52 »

tsahkali:n kanssa samaa mieltä, siitä aloittaisin tutkimuksen. Huono kaasu ja kuuma pannu niin seos ei ole normaali jolloin ei syty. Toinen syy voi olla kärjet.
Poistin Putkimiehen vastauksen kun ei liittynyt mitenkään aiheeseen.
Mitenkäs sen voi todentaa onko vika painensäätimessä? Onko ainut keino vaihdattaa varmuuden vuoksi?
Entäs sitten ne kärjet? Millä sen voi tutkia?
Kirjoittanut: mjo33400
« : 15.06.2026 kello on 18:10 »

tsahkali:n kanssa samaa mieltä, siitä aloittaisin tutkimuksen. Huono kaasu ja kuuma pannu niin seos ei ole normaali jolloin ei syty. Toinen syy voi olla kärjet.
Poistin Putkimiehen vastauksen kun ei liittynyt mitenkään aiheeseen.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 15.06.2026 kello on 08:59 »

Olisko paineensäädin looginen kun muut laitteet toimii ja lämmitin jatkaa heti kun säädin käy puoli sekuntia nollassa.

Muiden kaasuntarve on vähäisempi.
Jos lämmittimen kaasunsaanti on kinthaalla, pienenkin katkon aikana paine nousee.
anything