rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: ULTRAKOSKINEN
« : 30.04.2014 kello on 18:28 »

On kokemuksia ja hyviä. Meillä on alkuperäinen alden matto asennettuna LMC integroituun jossa myös nestekiertoinen lattialämmitys asuinosassa plus tietenkin patterit.

Matto tasaa mukavasti auton lämpötilaa ja tietenkin illuusio että kun jalan alla on lämmin on muuallakin lämmin toteutuu. Meillä ohjaamo oli aina hieman viileää hohkaava ennen asennusta.

Matto on asennettu Caravan Erälaukolla asiantuntemuksella eli siinä on letkuissa takaisku-pikaliittimet joten maton saa tarvittaessa irti esim. akkuhuoltoa varten.  Maton sisään siis jää nesteet eikä erillistä ilmausta tarvita irroituksen takia. (fiat-alusta 09 ja akku kuljettajan jalkojen alla kotelossa)

Huomioitavaa on että matto on siis huomattavasti ohuempi kuin moniin fiatteihin asennettu Kaben omatekemä versio ja näinollen polkimien kohdalle jäävä kolo ei haittaa ajamista jota se Kaben ainakin vanhemmassa virityksessä tekee.
Jossain tapauksissa joutuu kierron varmistamiseksi laittamaan ylimääräisen pumpun mutta meillä asennus toteutettiin matkustajan istuimen alta näkymättömästi ilman pumppua ja hyvin kiertää. Asennussarjaan tulee tulevaan letkuun asennettava "kaappari"-putki  ja saman "kaapparin" kautta on toteutettu myös paluu järjestelmään.

Hankinta on kallis. Asennettuna liittimineen menee varmasti autosta riippuen tonni rikki mutta on vaivan arvoinen. Lämpöähän tulee siis nyt myös etuistuimien väliin ja käännettynä myös ikäänkuin seläntakaa. Ohjaamon pinnat pysyvät lämpöisempänä.

Mutta halpaahan tämä harrastus tai elämäntapa ei ole hankintojensa osalta...

Kirjoittanut: matson1
« : 15.04.2014 kello on 18:24 »

Helou aldella näyttäs olevan ohjaamoon tuollainen nestekiertoinen matto liitettynä tuohon nestekiertoiseen lattialämmitykseen, onko kenelläkään kokemusta ko. Matosta.......hinta näyttäs olevan n. 600