rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 26.12.2012 kello on 16:04 »

Onhan se hyvä että saa kokea "vauhdin hurmaa" ilman vauhtia  ;D
Aika pienelle vaunulle vaan tuo Siperian Traktori  ::)
Kaikki tulee perässä mutta sitä aikaa vaatii Thumb
Kirjoittanut: K.E.V
« : 26.12.2012 kello on 15:44 »

Vanha takaveto-Lada saattoi ollakin, siis lähtemään käyntiin (jos oli muistettu huoltaa), mutta miten nämä nykyiset?

Hirveitä ajettavia kevyine perineen ainakin olivat vanhat, mutta tuntuihan niissä pienikin vauhti isolta, kun kone huusi ja sai oikoa niitä perän luistoja.  ;D
Onhan se hyvä että saa kokea "vauhdin hurmaa" ilman vauhtia  ;D

kylläpäs vielä sattui hyvään osioon nimittäin vetoautoihin nämä kirjoittelut, tää tuleva uutuus heittää vakavan haasteen länsinaapurin merkille :o
Aika pienelle vaunulle vaan tuo Siperian Traktori  ::)
Kirjoittanut: Aakku
« : 26.12.2012 kello on 15:41 »

JK.kylläpäs vielä sattui hyvään osioon nimittäin vetoautoihin nämä kirjoittelut, tää tuleva uutuus heittää vakavan haasteen länsinaapurin merkille :o
Toivottavasti ottavat Datsuniin pohjaksi sen takavetomallin, niin eikös siinä ole vetoautoa riittämiin.
Kirjoittanut: tahko
« : 26.12.2012 kello on 15:15 »

Ja kuluttajalle edullinen kun ei tartte ostaa näitä talvi varusteita,kuin talvigummit :D

Jaa,vai vielä talvirenkaat eihä sen esi-isän loistoaikoina moisia hidastimia tunnettu. Taitaisivat vaan sekoittaa loistavat talviajo ominaisuudet :)

JK.kylläpäs vielä sattui hyvään osioon nimittäin vetoautoihin nämä kirjoittelut, tää tuleva uutuus heittää vakavan haasteen länsinaapurin merkille :o
Kirjoittanut: Aakku
« : 26.12.2012 kello on 15:11 »

Joo ei tartte webastoa eikä sähkö piuhaa :D
No oli meillä sähköä, kun haettiin jatkojohto. Mistään Webastosta, tai lohkolämppäristä ei ollut oikein meillä tietoa. Laitettiin Saabin koneen alle sähkölevy säteilemään ja jatkettiin uuden vuoden juhlintaa.
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 26.12.2012 kello on 15:10 »

Juu, sehän on hyvä, sitten joskus kun tuluu tuo Lada-Datsun myyntiin tulee niin ei myyjilläkään talven hiljaisia kuukausia ole, kun myyvät näitä erinomaisten talviautojen jälkeläisiä.
Ja kuluttajalle edullinen kun ei tartte ostaa näitä talvi varusteita,kuin talvigummit :D
Kirjoittanut: tahko
« : 26.12.2012 kello on 15:05 »

Joo ei tartte webastoa eikä sähkö piuhaa :D

Juu, sehän on hyvä, sitten joskus kun tuluu tuo Lada-Datsun myyntiin tulee niin ei myyjilläkään talven hiljaisia kuukausia ole, kun myyvät näitä erinomaisten talviautojen jälkeläisiä.
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 26.12.2012 kello on 14:57 »

Talvitestissämme tulipalopakkasella uutena vuotena joskus -70 luvulla tuli todistettua Lada parhaaksi talviautoksi.
Testissä oli mukana Saappi 96 Escortti ja nappisilmä Lada. Ainoa joka käynnisty oli Lada. Muut ei jaksanu pyörittääkään, mutta Ladassa oli salainen ase matkassa, nimittän veivi. Sillä kun vähän veivasi ensi kangistunuttta konetta, ni lähti kepeästi. Ja oli lämmin.
Testissä se sai parhaat pisteet ajo-ominaisuudestakin. Sen ajo-ominaisuudet vei mökiltä jopa kyläkauppaan tarpeellisille ostoksille. Muut evät saaneet tästä osuudesta pistettäkään.
Joo ei tartte webastoa eikä sähkö piuhaa :D
Kirjoittanut: Aakku
« : 26.12.2012 kello on 14:52 »

Talvitestissämme tulipalopakkasella uutena vuotena joskus -70 luvulla tuli todistettua Lada parhaaksi talviautoksi.
Testissä oli mukana Saappi 96 Escortti ja nappisilmä Lada. Ainoa joka käynnisty oli Lada. Muut ei jaksanu pyörittääkään, mutta Ladassa oli salainen ase matkassa, nimittän veivi. Sillä kun vähän veivasi ensi kangistunuttta konetta, ni lähti kepeästi. Ja oli lämmin.
Testissä se sai parhaat pisteet ajo-ominaisuudestakin. Sen ajo-ominaisuudet vei mökiltä jopa kyläkauppaan tarpeellisille ostoksille. Muut evät saaneet tästä osuudesta pistettäkään.
Kirjoittanut: tahko
« : 26.12.2012 kello on 14:43 »

Vanha takaveto-Lada saattoi ollakin, siis lähtemään käyntiin (jos oli muistettu huoltaa), mutta miten nämä nykyiset?

Hirveitä ajettavia kevyine perineen ainakin olivat vanhat, mutta tuntuihan niissä pienikin vauhti isolta, kun kone huusi ja sai oikoa niitä perän luistoja.  ;D
Juu, vähän samoilla linjoilla minäkin olisin, elikkä Lada ei ole hyvä talvi taikka kesä auto, ei uudemmat eikä vanhemmat. Joskus markkinoille tullessaan kenties sitä olivat, verrattuna saman hintaluokan kulkineisiin.