rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Aakku
« : 3.11.2012 kello on 17:18 »

Mullakin, kun tällä viikolla hajosi Scudo, niin sijaisautoksi tarjottiin Chevrolettia.
Jösses, tuumasin.  :o No Letukan persuksissa luki kuitenkin Kalos.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 3.11.2012 kello on 14:38 »

Eipä, tuolla saapasmaassa esim FIAT pikkumaasturi muistutti erehdyttävästi Suxuki 4x4 mallia. Tehtiinhän yhtä Harley Davidsoniakin italiassa. Oli 2 tahtinen pikkupyörä.
Kirjoittanut: 88k5
« : 3.11.2012 kello on 14:35 »

Eikä kaikki Fiatit ole alkujaan italiaanoja  :laugh:  Thumb
Kirjoittanut: K.E.V
« : 3.11.2012 kello on 13:11 »

Toy otana se on uus  Thumb
Kirjoittanut: Aakku
« : 3.11.2012 kello on 07:52 »

No ensi vuonna pikku Sevel (Scudo) naamioidaan sitten ihan virallisestikin Toyotaksi. Mahtaakohan arvostus nousta etumerkistä..  ;D
Myydään vielä ihan uutena mallina, vaikka on ollut jo markkinoilla vuodesta 2007.
Kirjoittanut: Vesseli
« : 2.11.2012 kello on 23:31 »

Onko niissä kaikistellen muuta eroa kuin logo. Fiat, Sitikka ja Pösö. Alustan osatkin ainakin osittain identtisiä.
Yriittäjyys kunniaan! Kaikkia ne keksii.

Ainakin Fiat ja Pösö ovat identtisiä. Olen huollattanut 20 v Ducaton Pösö-huollossa. Meni kerran vetoakseli ja Sitikalla olisi ollut halvin, mutta olisi pitänyt tietää alustan numero, kun oli niin monta versiota. Pösön akseli kävi ja oli silloin paljon halvempi kuin Fiatilla.
Kirjoittanut: Aakku
« : 2.11.2012 kello on 21:49 »

Minä voisin silti tehdä tuolle omalle Ducatolle saman kuin nuo rosvot, tosin Citroënin merkeillä ja ratinkeskiöllä toteutettuna.
Kui mä jotenki arvasin..  :D
Itse olen peittänyt Fiatin logon ämpärin kokoisten lisävalojen taakse. Tää Citroën harrastus kun on välillä vähän niinku rasite.
Kirjoittanut: Komissarov
« : 2.11.2012 kello on 21:00 »

Onko niissä kaikistellen muuta eroa kuin logo. Fiat, Sitikka ja Pösö.
Ei mitään eroa. Robottivaihteisto lienee kuitenkin ollut tarjolla Sevelin kolmikosta vain Fiat-merkkisiin..? Minä voisin silti tehdä tuolle omalle Ducatolle saman kuin nuo rosvot, tosin Citroënin merkeillä ja ratinkeskiöllä toteutettuna. Tuota Citroënharrastusta kun on takana enemmän tai vähemmän jo vuosia... Tuon vaihteiston takia kuitenkin päädyin Jumperin sijaan Ducatoon.  ;D
Kirjoittanut: vesako
« : 1.11.2012 kello on 17:25 »

Yrittelijästä porukkaa. >:(
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 1.11.2012 kello on 17:17 »

Onko niissä kaikistellen muuta eroa kuin logo. Fiat, Sitikka ja Pösö. Alustan osatkin ainakin osittain identtisiä.