rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Holle
« : 10.10.2012 kello on 00:00 »

Onko kovinkin yleinen vika matkailuautoissa moinen, kun kaverini LMC(fiat) hävitti kesällä kaikki 12v sähköt ja mittailtiin ynnä etsittiin yksi iltapäivä missä vika voisi olla. Kuunneltiin, että kuskin penkin alla olevassa sähkölaatikossa rele naksahtaa päävirtanappulaa liikuttaessa ja tätä nappulaa renkuttamalla saataatiin sähköt palaamaan eikä vika ole ilmennyt sen jälkeen. Nyt sitten faija raportoi tuttavansa vastaavan 10 vuotta uudemman hukanneen kaikki 12v sähköt ja ne palautui samalla metodilla ?!?   Ilmeisesti päävirralle on rele tuossa laturisähköpääkesku svehkeessä, meneekö näitä rikki ja miten vaihto?