rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: kimi
« : 22.09.2012 kello on 22:11 »

Ei sitä vetokitaa saa muuten verottomaksi kuin poistamalla.Veto koukku minusta on veroton kuorma-autossakin.

Kyllä saa. Ja taitaa muuten riittää pelkkä s-posti-ilmoitus asiasta. Näin ainakin pari vuotta sitten kun tuollainen oli kaverin harraste kuorma-autossa. Kita poistettiin ja seuraavassa katsastuksessa se poistui myös rekisteriotteesta.

Tässä aiheesta Trafin sivuilta
http://www.trafi.fi/tieliikenne/verotus/ajoneuvovero/veron_rakenne_ja_maara#kuormaautojen_vetolaitelisa
Kirjoittanut: Aakku
« : 22.09.2012 kello on 21:08 »

Ei sitä vetokitaa saa muuten verottomaksi kuin poistamalla.Veto koukku minusta on veroton kuorma-autossakin.
Vanhaa tietoa..
Kirjoittanut: seijantie
« : 22.09.2012 kello on 20:28 »

Ei sitä vetokitaa saa muuten verottomaksi kuin poistamalla.Veto koukku minusta on veroton kuorma-autossakin.
Kirjoittanut: Aakku
« : 22.09.2012 kello on 11:56 »

Tuossa aloituksessa annoin itseni ymmärtää että muutkin ovat huomioineet tuon vetoautojen keventymisen.Samoin kuin joku sivusi tuota  ;D vetokoukkuveroa. :laugh: Kuinka oikeudenmukaisena voidaan pitää veroa sellaisesta vetopainosta joka satunnaisesti voidaan kytkeä koukkuun toleranssissa 150kg-2000kg,minun tapauksessani?Voi olla ettei useaan vuoteen vedetä mitään. ??? Asia on ammattiliikenteen osalta aivan eri asia,kuten matkailuautojenkin joissa omamassa on jo melkein suurin sallittu. :-*
Aivan yksinkertaista.
Ammattiliikenteessä saa koukkuveron katkaistua aivan samoin, kuin matkailuautossa liikennekäytöstä poistonkin.
Kyllä se vero sieltä vielä tulee.
Kirjoittanut: seijantie
« : 22.09.2012 kello on 10:50 »

Tuossa aloituksessa annoin itseni ymmärtää että muutkin ovat huomioineet tuon vetoautojen keventymisen.Samoin kuin joku sivusi tuota  ;D vetokoukkuveroa. :laugh: Kuinka oikeudenmukaisena voidaan pitää veroa sellaisesta vetopainosta joka satunnaisesti voidaan kytkeä koukkuun toleranssissa 150kg-2000kg,minun tapauksessani?Voi olla ettei useaan vuoteen vedetä mitään. ??? Asia on ammattiliikenteen osalta aivan eri asia,kuten matkailuautojenkin joissa omamassa on jo melkein suurin sallittu. :-*
Kirjoittanut: 88k5
« : 22.09.2012 kello on 10:33 »

Pikku e tarvitaan.
Juu, kärryn kanssa - mutta että ilman..

Mullakin tällä Fordilla junamassa on 6.300kg  Thumb BE:llä tietty (4.250kg tosin "muulin" kanssa pelkällä B:llä)
"Kouluesimerkki" kun auton kok. massa tasan 3.500kg  :laugh:

Edit: hidashan mä olen  Thumbd
Kirjoittanut: seijantie
« : 22.09.2012 kello on 10:30 »

 ;D kokonaismassaa yhdistelmälle tarkoitan. :laugh: Sitä ei osaa asennoitua tuollaiseen tarkkuuteen kun itselle nuo jutut tuntuu niin itsestään selvyyksiltä Thumb
Kirjoittanut: K.E.V
« : 22.09.2012 kello on 10:25 »

Ei taida SantaFe:n ajamiseen tarvita pikku eetä. Vaan yhdistelmään. 88k5 maalasi punaisella tuon SantaFe:n painon 5 tonnia ja ehdotti että on kysymys varmaan yhdistelmän kokonaismassasta.
Kirjoittanut: AV64
« : 22.09.2012 kello on 10:17 »

Eikait Santa Fe'en kuskilta vaadita kuorkkikorttia  8) Tarkoitit varmaan yhdistelmämassaa  ;D
Pikku e tarvitaan.
Kirjoittanut: 88k5
« : 21.09.2012 kello on 23:41 »

Tuota pienuuden ihannointia minäkin olen ihmetellyt vaununvetäjän näkökulmasta. :o Tuo minun veturi on euro 5 luokiteltu manuaalina 5t kokonaismassalla. Thumb
Eikait Santa Fe'en kuskilta vaadita kuorkkikorttia  8) Tarkoitit varmaan yhdistelmämassaa  ;D